Сучасні автомобілі часто оснащують електронними помічниками, щоб допомагати водієві та підвищувати безпеку. Але експерти попереджають: у сильний дощ покладатися на ці системи не завжди безпечно.
У тестах на закритому полігоні в Каліфорнії інженери створили сильний дощ і перевірили системи автоматичного екстреного гальмування та утримання в смузі. Результати були тривожними: при 40 км/год система екстреного гальмування не спрацювала в 17% випадків, а при 56 км/год – у третини. Системи утримання в смузі відхиляли автомобіль у 69% тестів, навіть якщо працювали обидві системи одночасно.
Причина – камери та датчики помічників погано працюють під дощем: краплі води, бруд і погана видимість заважають їм бачити розмітку та інші авто. При цьому жодна система не попередила водія про зниження ефективності.
Експерти радять:
Найважливіше – пам’ятати, що електроніка не замінить уважність і здоровий глузд за кермом.
Адвокат пояснив, що поліція не може безмежно штрафувати авто на іноземній реєстрації. Нові зміни до…
Після кількох років масових викрадень автомобілів у США Hyundai та KIA погодилися посилити безпеку своїх…
Патрульна поліція з 18 грудня розширює використання приладів TruCAM на українських дорогах. Відтепер вимірювання швидкості…
Тривале зберігання автомобіля в зимових умовах може бути небезпечним. За словами експертів, нестабільна погода сприяє…
Ford готує масштабне оновлення європейської лінійки, яке стане ключовим для бренду. У 2026 році на…
Honda активно працює над новим поколінням двигуна V4, що підтверджують свіжі патентні заявки компанії наприкінці…
Leave a Comment