Виробники автомобілів зацікавлені в тому, щоб кузов машини прогнивав, інакше людина не купуватиме нового транспортного засобу. До цього висновку у розмові з iReactor прийшов автомобільний експерт Дмитро Попов.
У більшості випадків корозія охоплює слабко захищені ділянки металевого покриття машини. Повністю подолати її буває дуже складно. Автомобільний експерт у розмові з виданням iReactor розповів про стійкість сучасних автомобілів до корозії. Так, експерт зазначив, що на сьогодні оцинковування піддаються лише найкорозійніші місця транспортного засобу.
За словами експерти, деякі автовиробники відмовилися від повноцінного оцинкування машин, щоб утримати попит на їхнє придбання. «Японці, наприклад, почали обмежувати вкладення в оцинкування кузовів для того, щоб створити попит, тому що коли кузов не гниє, а двигун не ламається, то попит на покупку авто різко падає. Цей тренд є й у багатьох інших видах техніки. Якщо ми згадаємо пральні машини, які робилися у 90-х, то несподівано для себе виявимо, що сучасні ламаються частіше», – заявив автоексперт.
Експерт зазначив, що більша частина машин, що випускаються, на даний момент мають антикорозійну обробку днища, а також колісних арок і бризковиків. Крім того, він повідомив, що виробник зацікавлений у тому, щоб кузов автомобіля прогнивав, інакше клієнт не купуватиме нову машину.