Відомо, чому не варто довго прогрівати двигун на морозі

0
296

Більшість двигунів не встигають достатньо прогрітися за 10 хвилин роботи на неодружених оборотах без навантаження. Якщо температура повітря опустилася нижче -10 градусів за Цельсієм, то дизельному двигуну на холостих обертах без навантаження не вистачить години, щоб розігрітися до робочих температур.

Багато що залежить від конструкції двигуна. Старші двигуни виділяють багато тепла, тому нагріваються швидко. Сучасні мотори більш ефективні і переводять менше енергії від згоряння палива в тепло. Сучасні дизельні агрегати мають найвищий ККД, тому прогріваються найповільніше.

У будь-якому випадку запущений на морозі двигун, який залишив працювати на холостих, працює на збагаченій паливній суміші. При цьому частина палива стікає по стінках циліндрів в масляний піддон. Чим більше палива в піддоні – тим менш в’язким стає масло, і гірше захищає двигун від зношування.

Експерти радять запустити двигун, і очистити скло для хорошої видимості. За цей час обороти впадуть з підвищених до нормальних, і можна їхати. Після старту не потрібно перевантажувати двигун. Краще уникати різких стартів та гальмування.

Прогрів двигуна прискорять електроприлади. Відмінно буде включити обігрів салону та сидінь. Повітряний потік краще направити на лобове скло.

Не варто турбуватися, якщо індикатор температури рідини, що охолоджує, демонструє низькі показники – це норма (двигун з високим ККД виділяє мало тепла).

Як правило, через кілька кілометрів температура всіх рідин та вузлів нормалізується. Рух після декількох хвилин прогріву двигуна набагато безпечніший і ефективніший, ніж тривалий простий на неодружених оборотах.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!