За отриманими даними, на дизайн спираються 29% респондентів. На другій позиції практичність і місткість транспортного засобу. За ці показники проголосували 16% опитаних. Майже 14% учасників опитування зізналися, що звертають увагу на надійність автомобіля. Для 13% респондентів пріоритетна продуктивність силового агрегату, а для 10% – тип приводу.
На дорожній просвіт, витрата палива і комплектацію звертають увагу майже 9% водіїв. Бренд машини виявився майже не важливий споживачам – про це критерії говорять тільки 3% опитаних.
Найважливішим критерієм при придбанні машини з пробігом залишається стан головних вузлів і двигунів – так відповіли 29% респондентів. Ще 25% опитаних приділяють увагу стану корпусу. Пробіг є ключовим критерієм при виборі авто для 18% учасників опитування.
Цінник транспортного засобу важливий лише для четвертої частини респондентів. Опитані приділяють увагу поточним витратам у вигляді обслуговування, ремонту, а також ліквідності і репутації моделі.
Крім цього, фахівцям вдалося дізнатися, чи збираються водії найближчим часом купувати автомобіль. Майже 44% респондентів дали позитивну відповідь: дві третини з них вивчають варіанти на «вторинці», інші – розглядають тільки нові транспортні засоби.