Багато хто вважає, що сучасним автомобілям обкатка вже не потрібна, адже двигуни збираються на роботизованих лініях з високою точністю та мінімальними допусками. Виробники справді заявляють, що нова машина готова до роботи одразу після покупки. Проте досвідчені мотористи наголошують: попередня обкатка все ж має сенс і сьогодні.
Навіть у новому двигуні залишаються мікроскопічні шорсткості на поверхнях деталей, які з часом притираються одна до одної. Обкатка дозволяє цьому процесу пройти м’яко й рівномірно, що позитивно впливає на подальший ресурс агрегату.
У перші 500-1000 кілометрів після покупки рекомендується уникати різких стартів і високих обертів, а також не тримати машину довго на одній передачі чи одній швидкості. Варіювання навантаження допомагає вузлам краще пристосуватися, знижуючи ризики підвищеної витрати масла та палива.
Таким чином, навіть найсучасніший мотор виграє від щадного режиму в перші тижні експлуатації. Правильна обкатка збільшує термін служби двигуна та робить його роботу стабільнішою у майбутньому.
Осінь - пора різких перепадів температур. Удень повітря може прогріватися до +15 °C, а вночі…
Електромобілі дедалі впевненіше завойовують українські дороги, адже вони економні, екологічні та не потребують частих візитів…
Новий BMW X3 (G45) блискуче пройшов серію випробувань Euro NCAP, отримавши максимальні п’ять зірок. Тестувалася…
Через десять років після найбільшого скандалу з дизельними двигунами Volkswagen, відомого як "дизельгейт", у Великій…
Електромобілі мають унікальну архітектуру та набір компонентів, які суттєво відрізняються від традиційних авто з двигуном…
Виробники електрокарів прагнуть уникнути різкого падіння продажів на американському ринку, який переживає значні зміни. Після…
Leave a Comment