Незабаром майже у всіх регіонах нашої країни встановиться холодна та снігова зима, і водіям уже зараз варто задуматися про те, як підготуватися до складних умов на дорозі. Власник СТО розповів, чи варто включати обігрівач автомобіля одразу після запуску двигуна чи краще зачекати.
Що ще варто знати
Обігрівачі в машині передають тепло від двигуна. Коли агрегат прогрівається, антифриз циркулює за системою. Там він нагрівається і проходить через сердечник. Тут вентилятор нагнітає тепле повітря у внутрішнє оздоблення авто. Цей процес залежить від тепла ДВЗ, тому холодний двигун означає холодний обігрівач.
Існує поширена помилка, що раннє включення обігрівача не впливає на час прогрівання ДВЗ. Насправді, коли автомобіліст включає систему обігріву відразу, він забирає тепло з антифризу двигуна, сповільнюючи прогрів. Це підвищує час роботи на неодруженому ходу, що, у свою чергу, зношує «двигун» і підвищує витрату пального.
Експерт рекомендує почекати, поки ДВЗ не досягне температури близько 50 градусів за Цельсієм, і лише потім включатиме обігрівач. Це дозволяє двигуну ефективно прогріватися, не відводячи тепло, необхідне для прогрівання. У легкі морози зазвичай вистачає близько п’яти хвилин, але все залежить від температури повітря за бортом.
Також фахівець радить збільшувати температуру нагрівача поступово. Подача гарячого повітря безпосередньо на холодне лобове скло може спричинити тепловий удар. Це може призвести до появи тріщин на вітровому триплексі.