При купівлі уживаного автомобіля буває дуже складно виявити можливі проблеми із двигуном. Однак для цього є сім способів, коли покупець може, навіть не заїжджаючи на діагностику, перевірити, чи є якісь проблеми в роботі мотора. Експерти розповіли, як можна самостійно під час огляду оцінити стан цього важливого вузла.
Що ще відомо
Так, насамперед потрібно оглянути стан просторів під капотом. У разі наявності патьоків можна припустити, що попередній власник не приділяв достатньої уваги технічному обслуговуванню. Можлива наявність проблем із сальниками або прокладками. Однак часто це означає, що власник не змінював олію своєчасно.
Надмірно чистий простір під капотом може говорити про спроби приховати проблеми. Варто вивчити кришку заливної горловини, вона має бути без нальоту та бруду. У разі наявності металевих стружок у моторній олії варто відмовитися від покупки. Якщо воно має вершковий колір, висока ймовірність попадання до нього антифризу, що означає пошкодження ГБЦ чи прокладки.
Якщо таких проблем не виявлено, потрібно завести двигун і дати йому прогрітися. Після цього оцінити колір вихлопу. Він має бути прозорим, у разі появи сизого диму, велика ймовірність проблем із прокладкою або з охолоджувальною системою. З появою чорного можна припустити наявність нагару в циліндрах чи несправностей у поршнях. При цьому вихлоп має бути достатнього тиску. Щоб оцінити його, потрібно докласти долоню до вихлопної труби. Під час тестової поїздки можна побачити обороти, що плавають, і поява вібрацій при розгоні. Після поїздки слід знову відкрити капот, якщо з’явилися патьоки, отже, власник щось приховує.