Що буде, якщо на машині з АКПП увімкнути «паркінг» на ходу

0
133

Люди схильні до того, щоб робити дурні вчинки, і некоректне використання органів керування автомобілем тут не є винятком.

Іноді випадково, а іноді навмисно деякі недосвідчені водії можуть увімкнути рішення P («паркінг») на автоматичній коробці передач, але не після зупинки машини, як це потрібно, а під час її руху. Про те, якими будуть наслідки такого необдуманого кроку, розповіли американські експерти з порталу SlashGear.

Перше, що спадає на думку, коли мова заходить про переключення селектора трансмісії в режим «P» на ходу – це повне руйнування трансмісійної системи та подальшої її дорогої заміни. Але як це відповідає дійсності?

Паркувальний режим – це фактично те ж саме, що ручне гальмо. Але замість того, щоб додавати тертя до колес, утримуючи автомобіль на місці, ця функція блокує коробку передач.

Робиться це за допомогою спеціального механізму в самій трансмісії (він фіксатор), який встановлюється в більшості масових автомобілів.

Зрозуміти, що машина має такий фіксатор, можна дуже легко. Головна ознака – під час паркування на ухилі пересунути важіль коробки передач із положення “паркінг” доведеться з явним зусиллям.

Якщо включити режим “P” на швидкості на таких машинах і вдасться, то буде чутно характерний хрускіт фіксатора, що клацає по зубцях трансмісії. Як правило, такі речі відбуваються нечасто, і серйозної поломки коробки передач не призводять, але можуть помітно скоротити ресурс трансмісії через утворення в блоці металевої стружки.

Так що нехтувати правилом – спочатку повна зупинка, а потім перемикання у «паркінг» точно не варто.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!