Що буде, якщо на машині з АКПП увімкнути «паркінг» на ходу

0
117

Люди схильні до того, щоб робити дурні вчинки, і некоректне використання органів керування автомобілем тут не є винятком.

Іноді випадково, а іноді навмисно деякі недосвідчені водії можуть увімкнути рішення P («паркінг») на автоматичній коробці передач, але не після зупинки машини, як це потрібно, а під час її руху. Про те, якими будуть наслідки такого необдуманого кроку, розповіли американські експерти з порталу SlashGear.

Перше, що спадає на думку, коли мова заходить про переключення селектора трансмісії в режим «P» на ходу – це повне руйнування трансмісійної системи та подальшої її дорогої заміни. Але як це відповідає дійсності?

Паркувальний режим – це фактично те ж саме, що ручне гальмо. Але замість того, щоб додавати тертя до колес, утримуючи автомобіль на місці, ця функція блокує коробку передач.

Робиться це за допомогою спеціального механізму в самій трансмісії (він фіксатор), який встановлюється в більшості масових автомобілів.

Зрозуміти, що машина має такий фіксатор, можна дуже легко. Головна ознака – під час паркування на ухилі пересунути важіль коробки передач із положення “паркінг” доведеться з явним зусиллям.

Якщо включити режим “P” на швидкості на таких машинах і вдасться, то буде чутно характерний хрускіт фіксатора, що клацає по зубцях трансмісії. Як правило, такі речі відбуваються нечасто, і серйозної поломки коробки передач не призводять, але можуть помітно скоротити ресурс трансмісії через утворення в блоці металевої стружки.

Так що нехтувати правилом – спочатку повна зупинка, а потім перемикання у «паркінг» точно не варто.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.