Subaru представила оновлений Solterra EV на виставці Japan Mobility Show 2023. Найбільші зміни, які отримав кросовер, – це нове кермо квадратної форми і кілька нових функцій для передових технологій допомоги водієві (ADAS). Компанія також стверджує, що збільшила запас ходу завдяки витонченим змінам вбудованих енергоємних функцій.
Зміни, за словами японського бренду, було внесено на основі відгуків покупців. Однією з конкретних скарг, на яку довелося звернути увагу, було старе кругле кермо, що заважало бачити панель приладів. Завдяки квадратному рульовому колесу водії тепер дивитимуться поверх нього, а не через верхню частину.
Щодо безпеки, бренд надав оновленому кросоверу розширення своєї вдосконаленої системи допомоги водієві EyeSight. Тепер він має розширену систему допомоги при пробках, систему допомоги при зміні смуги руху та функцію запобігання зіткненням для попередження про перехресний рух спереду. Його задня частина також оснащена функцією миготливого світла, яка активується, коли інший автомобіль наближається до нього під час аварійної зупинки.
Автовиробник також покращив швидкість заряджання електромобіля в екстремально холодних погодних умовах. Тепер він має покращену функцію прогріву, і, за словами Subaru, це дозволило скоротити час заряджання до 30% при використанні зарядного пристрою потужністю 90 кВт за низьких температур.
І останнє, але не менш важливе: запас ходу моделі було збільшено до 567 км (оцінка WLTP) завдяки коригувань, внесених до системи кондиціювання повітря. Еко-режим автомобіля також було оновлено функцією автоматичної активації.
Однак показники потужності залишаються незмінними: 201 кінська сила для передньопривідної одномоторної версії або 215 к.с. для повнопривідної двомоторної комплектації Subaru Solterra 2024 року