У жовтні український ринок нових авто скоротився на 6%

0
12

Аналітичні дані автомобільних продажів нових транспортних засобів, у другому осінньому місяців поточного року на Українському автомобільному ринку показали істотне падіння показників.

За десять минулих місяців року було реалізовано сім тисяч двісті чотирнадцять нових машин, що на шість відсотків менше в порівняння з аналітичними показниками минулого року.

Десять найбільш затребуваних автомобільних марок були збудовані в своєрідний порядок:

1) Toyota, реалізовано вісімсот дев’яносто сім машин, що на вісім відсотків менше;

2) Renault збільшили продажі на двадцять один відсоток і реалізували вісімсот чотири одиниці транспорту;

3) Skoda так само показали незначне зростання на півтора відсотка і склали п’ятсот тридцять дев’ять автомобілів;

4) Kia стали лідерами з продажу, зростання продаваних автомобілів склав сорок один відсоток, як і компанія Nissan, що реалізувала шістсот шість автомобілів;

5) Volkswagen впали в продажу на сорок три відсотки, чисельність проданих машин дорівнює чотири сотні п’ятдесят чотири машини;

6) Hyundai виросли в продажах на три відсоткові пункти

7) Ford знизили продажу на один відсоток;

Два останніх місця були віддані моделям Mazda і Mercedes-Benz, які показали практично однаковий зростання продажів, що склав шість відсотків або двісті п’ятдесят транспортних засобів.

Самим здобувається автомобілем експерти назвали кросовер Kia Sportage. За жовтень поточного року вдалося продати чотири сотні одинадцять моделей.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.