Дослідження: система автоматичного екстреного гальмування в більшості компакт-кросоверах марна

Час читання: < 1 хв.
0

Системи автоматичного гальмування зараз встановлюються у більшості нових автомобілів. Але з’явилася вона вже понад десять років тому і була створена для того, щоб запобігати зіткненням з об’єктами та наїздам на пішоходів.

Втім, як показав нещодавній тест такої функції, система ще далека від ідеалу і на більшості машин працює не так добре, як було задумано спочатку.

Організація з контролю безпеки дорожнього руху (IIHS) провела серію випробувань компактних кросоверів, оснащених системою автоматичного екстреного гальмування. Результати тестів ввели експертів у замішання, адже з’ясувалося, що технологія практично марна.

Реклама

У випробуваннях брали участь Volkswagen Taos, Chevrolet Equinox, Mitsubishi Outlander, Hyundai Tucson, Jeep Compass, Ford Escape, Toyota RAV4, Honda CR-V, Mazda CX-5 та Subaru Forester.

З десяти цих «паркетників» оцінку «добре» за роботу системи автоматичного екстреного гальмування отримав лише Subaru Forester, тоді як решта машин провалили тести.

Трохи краще серед них справи були з Honda CR-V і Toyota RAV4, яким привласнили оцінку «прийнятно», тоді як Ford, Hyundai та Jeep отримали позначку «маргінально».

Що стосується решти учасників тесту, то вони взагалі удостоїлися оцінки «погано».

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!