Світовий дебют Mercedes-Benz C-Class нового покоління W206 відбудеться 23 лютого. При цьому журналісти британського видання Autocar вже прокотилися на предсерийній машині і поділилися подробицями про новинку.
Першим за традицією побачить світ новий седан Mercedes-Benz C-Class . І на представлених фотографіях він майже втратив камуфляжу. Втім, і так видно, що новий C-Class стане схожим на сучасні моделі E-Class і S-Class : у нього завужені і підняті фари, а задні ліхтарі тепер мають додаткові секції на кришці багажника.
Новий C-Class зберіг класичне компонування і характерний силует кузова зі зрушеним назад салоном. Але щоб збільшити дистанцію з седаном A-Class , інженери компанії розтягнули новинку на 65 мм: з них 10 мм доводиться на передній звис, 30 мм – на колісну базу (тепер 2870 мм) і 25 мм – на задній звис. Коефіцієнт аеродинамічного опору у новинки видатний, але не рекордний, він становить 0,24.
У новій моделі Mercedes-Benz C-Class салон буде зроблений в авангардному дусі S-Class . Модель W206 отримає окремі віртуальні прилади й великий вертикально медіасистеми MBUX . Плюс інтер’єр автомобіля стане трохи просторіше: додані 25 мм для ніг і 13 мм – над головою.
Новий C-Class побудований на тій же платформі модульної MRA , що і S-Class , але частка алюмінію в конструкції у нього набагато менше: інженери віддали перевагу більш дешевої сталі. Зате новинка успадкує у флагмана повнокероване шасі, яке дістанеться потужним версіями. Як завжди, залишиться вибір між заднім і повним приводом автомобіля.
Як повідомляє видання Autocar, всі версії нового Mercedes-Benz C-Class будуть мати 4-циліндрові двигуни з 48-вольтовими стартер-генераторами. Mercedes відмовляється від двигунів V6 , а прийшли їм на зміну рядні «шістки» C-класу не покладаються.
На даний момент є тільки характеристики версії C 300 , у якій 2,0-літрова турбочетвірка видає 259 к.с., а ще 21 к.с. додасть стартер-генератор. Коробка передач – класичний 9-ступінчастий “автомат”. Що стосується повноцінних заряджають гібридів C 300 e та C 300 de (бензиновий і дизельний), то у них з’явиться нова тяговий акумулятор ємністю 25,4 кВт ∙ год проти 13,5 кВт ∙ год у нинішньої моделі.
Всі подробиці про новий Mercedes-Benz C-Class з’являться вже скоро. Після седана вийдуть у світ універсал, купе і кабріолет, а також потужні версії AMG , у яких замість двигуна V8 буде гібридна установка з бензинової турбочетвіркою.