Mazda CX-30 за безпеку водія і дорослих пасажирів отримала 91%, дітей – 86%, пішоходів – 80%. Системи безпеки на цьому SUV виступили краще електроніки Mercedes – 77%. Серед плюсів експерти особливо виділили захист дітей від шести до 10 років (відразу 23,2 бала з 24 можливих), а також систему утримання авто в займаної смузі.
Новий Ford Explorer забезпечує безпеку дорослих на 87%, дітей – на 86%, пішоходів – 61%. Електронні асистенти задовольняються оцінкою в 76%. Серед недоліків фахівці Euro NCAP відзначили високий ризик травм ніг водія і пасажирів при фронтальному ДТП, а також низьку захищеність грудної клітини задніх пасажирів. А ось для пішоходів небезпеку несуть передні стійки позашляховика.
Opel Corsa отримав чотири зірки, на відміну від вищеназваних SUV. За захист дорослих йому дали 84%, дітей – 86%, пішоходів – 66%, а за електроніку – 69%. Серйозні травми хлиста водій і його пасажири можуть отримати при ударі ззаду.