В ході випробувань Європейська незалежна організація Euro NCAP перевірила безпеку хетчбека Opel Corsa, кросоверів Mercedes-Benz GLB і Mazda CX-30, а також позашляховика Ford Explorer нового покоління.
Фахівці Euro NCAP опублікували результати чергової серії краш-тестів, попутно показавши, як це було. Цього разу випробувань піддали відразу чотири автоновинки: Mercedes-Benz GLB, Mazda CX-30, новий Ford Explorer і Opel Corsa. Всі учасники краш-тестів, за винятком хетчбека Opel, отримали максимальну оцінку – п’ять зірок з п’яти.
Так, німецький кросовер Mercedes-Benz GLB , який з’явиться в Україні навесні наступного року, за безпеку водія і пасажирів отримав 92%. Трохи нижче експерти оцінили безпеку маленьких пасажирів і пішоходів – 88 і 78% відповідно. А ось пристрої забезпечення безпеки заробили 74%.
Нарікань у фахівців було мало, одне з них – низький захист водія при зіткненні зі стовпом.
Mazda CX-30 за безпеку водія і дорослих пасажирів отримала 91%, дітей – 86%, пішоходів – 80%. Системи безпеки на цьому SUV виступили краще електроніки Mercedes – 77%. Серед плюсів експерти особливо виділили захист дітей від шести до 10 років (відразу 23,2 бала з 24 можливих), а також систему утримання авто в займаної смузі.
Новий Ford Explorer забезпечує безпеку дорослих на 87%, дітей – на 86%, пішоходів – 61%. Електронні асистенти задовольняються оцінкою в 76%. Серед недоліків фахівці Euro NCAP відзначили високий ризик травм ніг водія і пасажирів при фронтальному ДТП, а також низьку захищеність грудної клітини задніх пасажирів. А ось для пішоходів небезпеку несуть передні стійки позашляховика.
Реклама
Opel Corsa отримав чотири зірки, на відміну від вищеназваних SUV. За захист дорослих йому дали 84%, дітей – 86%, пішоходів – 66%, а за електроніку – 69%. Серйозні травми хлиста водій і його пасажири можуть отримати при ударі ззаду.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!