Categories: Новини

Українські водії виявилися під потрійною загрозою

Share

Спекотне літо – не найкращий час для багатогодинних поїздок в автомобілі. Тим більше, що не завжди водій може вибирати ранкові або вечірні години для руху. Якщо до цього додати ще й багатогодинні тягучки – картина вимальовується зовсім сумна, пише avtoblog.ua.

Прохолода в салоні сучасного авто, створена кондиціонерами – чи не єдиний порятунок, проте це також реальна загроза захворіти. Навіть просунута автомобільна система клімат-контролю при настанні по-справжньому спекотної погоди стає небезпечною. Перш за все тому, що саме кондиціонер часто виявляється причиною важких простудних захворювань

Крім того, у багатьох іномарок, навіть далеко не преміального сегмента, зараз можуть бути встановлені крісла з вентиляцією. Одна справа, з її допомогою швидко охолодити «сидушку», що нагрілася на сонці за час стоянки. І зовсім інша – охолоджувати свою «п’яту точку» на протязі всієї поїздки. В останньому випадку застудити нирки, сідничний нерв або який-небудь ще орган – простіше простого.

Наступна небезпека для водія виходить від повітряного фільтра системи кондиціонування салону. Практично всі водії в тій чи іншій мірі чули, що десь там, в нетрях повітропроводів їх машини можуть жити і процвітати шкідливі мікроби. І, теоретично, з ними щось треба робити. Але, як показує досвід, лише у мізерної частки автовласників «доходять руки» що-небудь зробити в цьому напрямку. Більшість за весь час володіння машиною обмежуються лише теоретичними міркуваннями на тему «треба б змінити фільтр в кондиціонері». А вже до повноцінного чищення повітропроводів люди доходять лише коли дійсно, як то кажуть, «припре» – якщо кожна поїздка на машині закінчується застудою, яка викликана бактеріями в повітроводах. Підступність цих мікроорганізмів ще і в тому, що вони часто виступають каталізаторами нападів астми і алергії.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Чому лобове скло може тріснути взимку: основні причини

Існує багато способів очищення замерзлого лобового скла, але не всі з них безпечні для вашого…

25.12.2024

Готуємося до зимових поїздок: три основні поради для водіїв

З початком свят кількість машин на дорогах зменшується, але це не означає, що поїздки стають…

25.12.2024

Toyota Tundra 2025 отримала вищу оцінку безпеки IIHS

Новий пікап Toyota Tundra 2025 завоював престижну нагороду Top Safety Pick+ від американського Страхового інституту…

25.12.2024

Як швидка зарядка вплинула на батарею Tesla за 250 тисяч км пробігу

Вважається, що швидка зарядка здатна наводити акумулятори електрокарів у непридатність досить швидко, але нещодавно власник…

25.12.2024

Коли та хто отримає штраф за літні шини взимку

В Україні планується введення штрафів для водіїв, які використовуватимуть літні шини взимку. Це нововведення, яке…

25.12.2024

Volvo відкликає електрокари C40 через проблеми з модулями подушок безпеки

Компанія Volvo оголосила про відкликання частини своїх кросоверів C40 Recharge. Причиною стала проблема з кріпленням…

25.12.2024