Categories: Новини

Стало відомо, коли можуть вирішити проблему машин з єврономерами

Share

Проблеми автомобілів з європейської реєстрацією можуть вирішити до кінця 2018 року. Про це заявив голова громадської організації “АвтоЕвроСила” Олег Ярошевич в інтерв’ю “Факти. ICTV”.

“У нас є дуже унікальний шанс – домогтися результату саме до кінця цього року – початку наступного”, – сказав він.

В Україні пропонують скоротити акцизні ставки на ввезення автомобілів на іноземних номерах. Крім того, посилити покарання за нелегальне ввезення машин і порушення митних правил.

“Діючі акцизні ставки розроблялися тоді, коли розвивався автопром, був інший курс долара та економічна ситуація. Нова шкала акцизних ставок потрібна, щоб привести рівень сплати податків ближче до сучасних умов. Зараз документ перебуває на розгляді в уряді. Чиновники повинні підрахувати, як нові ставки вплинуть на бюджет. Якщо розроблену версію законопроекту узгодять, за нові правила можуть проголосувати вже на поточній сесії”, – каже голова податкового комітету Ніна Южаніна.

Сьогодні на новий автомобіль об’ємом двигуна 1600 куб. см потрібно заплатити акциз 427 євро. За новими правилами – 150 євро. За таку ж машину віком до п’яти років зараз платять 2629 євро, після нововведення – 300 євро. За машину старше п’яти років платять акциз 3906 євро. За новими правилами платитимуть 750 євро.

Крім того, чиновники пропонують змінити покарання за порушення правил. Адже за ввезення в Україну авто на єврономерах і його передачу в треті руки загрожує штраф 17 тис. грн. За проходження реєстрації не у визначений термін — штраф від 85 до 170 тис. грн. Причому штраф або позбавлення водійських прав на рік загрожує водіям, які сіли за кермо неоформленої машини.

“Якщо законопроект приймуть, то зміняться правила для оформлених на фірми машин. Зараз, якщо автомобіль належить литовській компанії, українець може отримати довіреність і їздити на ньому цілий рік без реєстрації. Пропонують цей термін скоротити до 10 днів”, – каже юрист Олександр Плахотник.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Штрафи за тріщини на вітровому склі: чи варто переживати водіям

Коли на лобовому склі з'являється тріщина, водії часто замислюються, чи можна продовжувати їзду з таким…

12.01.2025

Розсекречено дизайн Honda Accord 2026: як змінилася зовнішність автомобіля

У китайському сегменті Інтернету з’явилися фото з закритої презентації популярної моделі. Очевидцям вдалося зняти автомобіль…

12.01.2025

Представлено універсал Zeekr 007 GT: елегантність і потужність в одному автомобілі

Представлений ефектний універсал Zeekr 007 GT. Преміум-бренд Geely поділився офіційними фотографіями новинки, і одночасно у…

12.01.2025

Українцям додали ще один податок на авто

З 2025 року в Україні власники авто, вартість яких перевищує 3 мільйони гривень і які…

12.01.2025

Jeep відмовляється від Grand Cherokee заради нового Wagoneer S у Європі

Компанія Jeep оголосила про своє рішення припинити продаж моделі Grand Cherokee в Європі та замінити…

12.01.2025

Швидкість обмежать до 30 км/год: які зміни чекають на водіїв

У Греції було ухвалене важливе рішення обмежити швидкість автомобілів до 30 км/год у всіх містах,…

12.01.2025