У деяких нових автомобілів немає датчика температури на приладовій панелі. Щоб її дізнатися потрібно пошукати у бортовому комп’ютері. Але це не означає, що сучасна машина не може перегрітися.
Одна з найчастіших причин перегріву двигуна – вихід з ладу термостата або радіатора.
Якщо радіатор можна візуально оглянути, то термостат – ні. Навіть коли його зняти – не одразу можна зрозуміти, чи він справний. Виявити, що термостат не працює – спробувати на дотик радіатор. Якщо двигун нагрівся, а радіатор холодний – термостат несправний. Але це може бути причиною й потрапляння повітря в систему охолодження.
Gazeta.ua пропонує 7 порад, щоб не перегріти двигун у спеку.
Профілактика. Щонайменше раз на рік варто міняти рідину системи охолодження. Також потрібно перевіряти патрубки на наявність повітря у системі. Перевірку можна зробити самотужки – на дотик відчутно де у патрубку рідина, а де її немає.
Перевіряйте радіатор. Якщо рідина сочиться із радіатора – то при високих температурах вона витікатиме швидше, а у дальній дорозі може взагалі закінчитися. Також потрібно перевіряти, чи радіатор не забився брудом – тоді не буде доступу повітря.
Огляньте шланги охолоджувальної системи на місцях з’єднання. Як і з радіатора, з них може сочитися рідина. Найчастіше таке стається на місцях, де шланги з’єднуються з термостатом чи радіатором.
Переконайтесь, чи корки радіатора та розширювального бачка щільно зафіксовані. Вони не повинні хитатись. Ущільнювачі мають бути без тріщин. Якщо корки погано зафіксовані – із системи витікатиме тосол.
Слідкуйте за рівнем охолоджувальної рідини. У розширювальному бачку видно рівень рідини, яка охолоджує двигун. Вона може витікати із різних місць. Якщо калюжа назбиралась під машиною під час стоянки – потрібно залити води і відправитись до майстра.
Якщо ви найчастіше їздите на короткі відстані – перевірте роботу вентилятора. При коротких поїздках двигун не нагрівається до такої температури, щоб вмикався кулер. Якщо він не справний – це стане неприємної несподіванкою при довгих маршрутах. Часта причина несправності – проблеми з електрикою. У деяких Lada один запобіжник і на вентилятор, і на клаксон. Тож якщо не працює сигнал через відсутність запобіжника – кулер не увімкнеться при потрібній температурі.
Якщо температура мотора занадто висока, а поблизу нема майстерні – можна увімкнути пічку, щоб остудити двигун. Тоді частина тепла із системи охолодження йтиме в салон. Температура двигуна трохи нормалізується. Але від такого способу може знепритомніти водій, тож краще зачекати, поки мотор охолоне.
Депутати Рівненської обласної ради найближчим часом звернуться до народних депутатів Верховної Ради України, щоб вони…
Інформаційний знак у формі білого ромба на синьому тлі не позначає смугу для автомобілів Renault.…
Найдешевший новий електромобіль Tesla багато покупців очікували за ціною близько 25 000 доларів. Розмови про…
Українцям готують зміни правил оптової та роздрібної торгівлі вживаними автомобілями. Зокрема, пропонується запровадити норму, яка…
Mercedes-Benz пояснив, навіщо потрібний електричний G-Class. Розробка "батарейної" версії позашляховика пояснюється "стратегією зниження ризиків". Керівник…
У 2025 році після 19 років роботи гоночна команда Red Bull Racing втратить свого геніального…
Leave a Comment