Categories: Авто

Як не перегріти двигун у спеку – 7 порад

Share

У деяких нових автомобілів немає датчика температури на приладовій панелі. Щоб її дізнатися потрібно пошукати у бортовому комп’ютері. Але це не означає, що сучасна машина не може перегрітися.

Одна з найчастіших причин перегріву двигуна – вихід з ладу термостата або радіатора.

Якщо радіатор можна візуально оглянути, то термостат – ні. Навіть коли його зняти – не одразу можна зрозуміти, чи він справний. Виявити, що термостат не працює – спробувати на дотик радіатор. Якщо двигун нагрівся, а радіатор холодний – термостат несправний. Але це може бути причиною й потрапляння повітря в систему охолодження.

Gazeta.ua пропонує 7 порад, щоб не перегріти двигун у спеку.

Профілактика. Щонайменше раз на рік варто міняти рідину системи охолодження. Також потрібно перевіряти патрубки на наявність повітря у системі. Перевірку можна зробити самотужки – на дотик відчутно де у патрубку рідина, а де її немає.

Перевіряйте радіатор. Якщо рідина сочиться із радіатора – то при високих температурах вона витікатиме швидше, а у дальній дорозі може взагалі закінчитися. Також потрібно перевіряти, чи радіатор не забився брудом – тоді не буде доступу повітря.

Огляньте шланги охолоджувальної системи на місцях з’єднання. Як і з радіатора, з них може сочитися рідина. Найчастіше таке стається на місцях, де шланги з’єднуються з термостатом чи радіатором.

Переконайтесь, чи корки радіатора та розширювального бачка щільно зафіксовані. Вони не повинні хитатись. Ущільнювачі мають бути без тріщин. Якщо корки погано зафіксовані – із системи витікатиме тосол.

Слідкуйте за рівнем охолоджувальної рідини. У розширювальному бачку видно рівень рідини, яка охолоджує двигун. Вона може витікати із різних місць. Якщо калюжа назбиралась під машиною під час стоянки – потрібно залити води і відправитись до майстра.

Якщо ви найчастіше їздите на короткі відстані – перевірте роботу вентилятора. При коротких поїздках двигун не нагрівається до такої температури, щоб вмикався кулер. Якщо він не справний – це стане неприємної несподіванкою при довгих маршрутах. Часта причина несправності – проблеми з електрикою. У деяких Lada один запобіжник і на вентилятор, і на клаксон. Тож якщо не працює сигнал через відсутність запобіжника – кулер не увімкнеться при потрібній температурі.

Якщо температура мотора занадто висока, а поблизу нема майстерні – можна увімкнути пічку, щоб остудити двигун. Тоді частина тепла із системи охолодження йтиме в салон. Температура двигуна трохи нормалізується. Але від такого способу може знепритомніти водій, тож краще зачекати, поки мотор охолоне.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Що робити, якщо ваше авто заблокували на парковці

Будь-який водій може опинитися в ситуації, коли його авто заблокували на парковці іншим транспортним засобом.…

27.06.2025

Вживані кросовери, які краще уникати при покупці

В Україні з кожним роком зростає продаж як нових, так і вживаних кросоверів. Значна частина…

27.06.2025

Правильне розміщення відеореєстратора: як уникнути штрафу водіям в Україні

Хоча відеореєстратор давно став звичайним аксесуаром для більшості українських водіїв і часто слугує вагомим доказом…

27.06.2025

Оновлений Renault Megane кросовер вперше показали на фото

Повністю електричний Renault Megane, який у 2021 році перетворився на купеподібний кросовер із приставкою e-Tech…

27.06.2025

Renault представить бюджетний кросовер C-класу

Розробка нового кросовера Renault у сегменті C-класу триває активними темпами. До офіційної прем'єри, яка запланована…

27.06.2025

Skoda і Volkswagen готують автомобілі нового типу

Індійські ЗМІ розкривають плани концерну VAG на місцевий ринок. Зокрема, вони опублікували інформацію про майбутні…

27.06.2025