Електроседан Volkswagen ID.7 отримав модифікацію із двома двигунами. Про це свідчать документи китайського Мінпрому, на які посилається AutoHome. Випуском повнопривідної версії для місцевого ринку займеться СП Volkswagen і концерну FAW.
Volkswagen ID.7 був представлений у середині квітня. У Китаї великий електричний ліфтбек отримав назву ID.Vizzion і найскромніший мотор із доступних – 204-сильний агрегат на задній осі.
Зараз у країні сертифіковано модифікацію ID.7 з додатковим двигуном спереду, з яким загальна віддача силової установки зростає до 313 сил. Водночас для європейського ринку електромобілем комплектується двигуном нового покоління, який забезпечує 286 к.с. Тобто новинка не сильно потужніша.
Чи зміниться батарея у двомоторного електромобіля, поки що невідомо. У Китаї ID.7 оснащується 77-кіловат-годинною батареєю, що дозволяє йому проїжджати без підзаряджання до 642 кілометрів за циклом CLTC. Судячи з фото, зовні дві версії ліфтбека ніяк не відрізнятимуться одна від одної.
Не виключено, що така модифікація залишиться прерогативою китайського ринку, оскільки для Європи компанія вже готує ID.7 з індексом GTX. Позиціонуватиметься такий ліфтбек як «заряджена» модифікація. Якщо стандартний для Європи двигун доповнять тим же двигуном, що застосовується на передній осі китайського ID.7, загальна віддача установки досягне 394 к.с.
Навіть з відносно невеликим бюджетом у 20 тис доларів на вторинному ринку можна знайти кілька…
Toyota представила новий Urban Cruiser - компактний електричний кросовер B-класу для європейського ринку. Модель не…
Практичний іспит у сервісних центрах МВС є обов'язковим для отримання посвідчення водія. Його мета -…
На Нюрбургрингу помітили агресивний прототип Range Rover Sport SV, ймовірно, нову версію SVR. Машина має…
Volkswagen розглядає випуск електромобілів із технологією range-extender - невеликий двигун внутрішнього згоряння працює як генератор…
Автомобільні бренди знову повертаються до практики, коли під різними назвами продають майже однакові машини, змінюючи…
Leave a Comment