Електроседан Volkswagen ID.7 отримав модифікацію із двома двигунами. Про це свідчать документи китайського Мінпрому, на які посилається AutoHome. Випуском повнопривідної версії для місцевого ринку займеться СП Volkswagen і концерну FAW.
Volkswagen ID.7 був представлений у середині квітня. У Китаї великий електричний ліфтбек отримав назву ID.Vizzion і найскромніший мотор із доступних –  204-сильний агрегат на задній осі.
Зараз у країні сертифіковано модифікацію ID.7 з додатковим двигуном спереду, з яким загальна віддача силової установки зростає до 313 сил. Водночас для європейського ринку електромобілем комплектується двигуном нового покоління, який забезпечує 286 к.с. Тобто новинка не сильно потужніша.
Чи зміниться батарея у двомоторного електромобіля, поки що невідомо. У Китаї ID.7 оснащується 77-кіловат-годинною батареєю, що дозволяє йому проїжджати без підзаряджання до 642 кілометрів за циклом CLTC. Судячи з фото, зовні дві версії ліфтбека ніяк не відрізнятимуться одна від одної.
Не виключено, що така модифікація залишиться прерогативою китайського ринку, оскільки для Європи компанія вже готує ID.7 з індексом GTX. Позиціонуватиметься такий ліфтбек як «заряджена» модифікація. Якщо стандартний для Європи двигун доповнять тим же двигуном, що застосовується на передній осі китайського ID.7, загальна віддача установки досягне 394 к.с.
Зима для автомобіля - це справжня хімічна війна. Сніг і лід зверху, а знизу -…
З кожним днем дороги стають все більш насиченими, поряд із новачками за кермом їздять водії…
Наприкінці жовтня Toyota розсекретила свій новий рамний позашляховик компактних розмірів, який має стати не лише…
Volvo скоригувала свої плани щодо повної відмови від двигунів внутрішнього згоряння. Раніше компанія обіцяла перейти…
Ми думали, що електромобілі врятують планету, але що, якщо вони лише приховують нові проблеми? Поки…
Duster більше ніколи не буде колишнім. Легендарний "народний" позашляховик, який довгі роки асоціювався з механічною…
Leave a Comment