Електроседан Volkswagen ID.7 отримав модифікацію із двома двигунами. Про це свідчать документи китайського Мінпрому, на які посилається AutoHome. Випуском повнопривідної версії для місцевого ринку займеться СП Volkswagen і концерну FAW.
Volkswagen ID.7 був представлений у середині квітня. У Китаї великий електричний ліфтбек отримав назву ID.Vizzion і найскромніший мотор із доступних – 204-сильний агрегат на задній осі.
Зараз у країні сертифіковано модифікацію ID.7 з додатковим двигуном спереду, з яким загальна віддача силової установки зростає до 313 сил. Водночас для європейського ринку електромобілем комплектується двигуном нового покоління, який забезпечує 286 к.с. Тобто новинка не сильно потужніша.
Чи зміниться батарея у двомоторного електромобіля, поки що невідомо. У Китаї ID.7 оснащується 77-кіловат-годинною батареєю, що дозволяє йому проїжджати без підзаряджання до 642 кілометрів за циклом CLTC. Судячи з фото, зовні дві версії ліфтбека ніяк не відрізнятимуться одна від одної.
Не виключено, що така модифікація залишиться прерогативою китайського ринку, оскільки для Європи компанія вже готує ID.7 з індексом GTX. Позиціонуватиметься такий ліфтбек як «заряджена» модифікація. Якщо стандартний для Європи двигун доповнять тим же двигуном, що застосовується на передній осі китайського ID.7, загальна віддача установки досягне 394 к.с.
До проблемних авто для зимового періоду можна віднести не тільки бюджетні марки, але й деякі…
За порушення правил дорожнього руху в Україні можуть бути дуже серйозні наслідки, і одним з…
Зима — це той період, коли машина може стати твоїм головним клопотом, особливо якщо вона…
Згідно з аналізом ринку старих автомобілів від Gaspedaal.nl, електромобілі втрачають свою вартість на 15% швидше,…
Коли батарея електромобіля сідає в нуль, це може бути справжнім кошмаром, якщо поруч немає зарядної…
Volkswagen офіційно оголосив ціни на новий електричний фургон e-Transporter , який готовий скласти конкуренцію Ford…
Leave a Comment