XM – перша модель, розроблена виключно підрозділом BMW M з часів знаменитого суперкара M1 , і, якщо не зважати на його спірний зовнішній вигляд, він досить солідний. Bimmer Today зазначає, що для того, щоб зробити XM привабливим для китайського ринку, у розробці знаходиться нова базова версія, що отримала назву XM 50e .
Bimmer Today зазначає, що шестициліндровий двигун працюватиме в парі з електромотором, а сумарна віддача становитиме близько 571 к.с. потужності, як у BMW M760e . Для порівняння, стандартний XM з 4,4-літровим V8 з подвійним турбонаддувом розвиває потужність 653 к.с.
Крім зменшення потужності, якої все одно досить більшості потенційних покупців кросовера, XM 50e споживає менше палива: очікується, що його витрата становитиме лише 2 л/100 км у комбінованому циклі, частково завдяки тому, що він зможе проїхати цілих 80 км лише на електротязі. Він також важитиме трохи менше, ніж модель з V8, хоча на динаміці це не позначиться.
Поки невідомо, чи BMW продаватиме XM 50e на ринках за межами Китаю, таких як Європа, США чи Близький Схід.