На початку березня міністри країн Євросоюзу мали остаточно проголосувати за введення повної заборони на продаж нових автомобілів, що працюють на викопному паливі. Здавалося б, рутинний захід несподівано зустрів протидію з боку Німеччини.
Зведення до нуля автомобільних викидів в атмосферу є ключовою метою ЄС на шляху до скорочення парникових газів на 55% до кінця поточного десятиліття і досягнення кліматичної нейтральності до 2050 року. Досі ідея повсюдно зустрічала схвалення влади: посилювалися екологічні стандарти, декларували намір заборонити продаж нових автомобілів із ДВЗ із 2035 року. Але ключове голосування з питання заборони раптово було відкладено через побоювання, що Німеччина утримається і зірве зелені плани всього Євросоюзу.
Свої заперечення німецька влада озвучила в останню хвилину, що стало сюрпризом для колег по альянсу. Німеччина стурбована впливом заборони на автомобільну промисловість. Побоювання підтвердилися минулого тижня, коли Ford оголосив про звільнення в Європі 3 800 співробітників через електрифікацію автопрому. Німецька влада наполягає, що двигуни внутрішнього згоряння, що працюють на біопаливі, мають бути дозволені і після заборони ЄС на звичайні ДВЗ, що працюють на викопному паливі.
Наразі влада Німеччини та Євросоюзу шукає компроміс. Президент Єврокомісії Урсула фон дер Ляєн зустрілася з канцлером Німеччини Олафом Шольцем у кулуарах засідання кабінету міністрів Німеччини в неділю, щоб обговорити можливі шляхи виходу з кризи, пише Automotive News.
Актуальна версія автомобіля BMW X7 сприймається більшістю автолюбителів вже як природний і звичний елемент продуктової…
Consumer Reports оновив рейтинг найкращих уживаних авто до $20 000. У списку — найнадійніші, безпечніші…
На автосалоні в Цюріху BMW представила рідкісну і максимально укомплектовану версію нового електричного iX3 2026…
Осінь добігає кінця, а це означає, що водіям пора переходити на зимові шини. Вони важливі…
Наступне покоління легендарної BMW 3-серії дебютує вже у листопаді 2026 року та принесе низку технічних…
Поширена думка про те, що електромобілі взимку втрачають заряд удвічі швидше, вже не відповідає дійсності.…
Leave a Comment