Журналісти провели аналіз звіту німецької організації TÜV, яка вивчила проблеми в електромобілях з пробігом. До звіту включено результати 9,6 млн основних перевірок. У класі двох-трьохрічних автомобілів 5,3% не проходять основний техогляд зі “значними дефектами” і після ремонту підлягають повторній перевірці. Відсоток браку Renault Zoe у 5,3 відсотка точно відповідає середньому показнику серед 130 протестованих автомобілів цієї вікової групи. Основна проблема Zoe – підвіска переднього моста. Особливо впадають в око поперечні важелі та кермові тяги. На роботу гальма також скаржаться частіше, ніж у середньому.
“Дефекти гальм виникають частіше, ніж у середньому, у всіх досліджених електромобілях”, – заяивли в TÜV.
Однією з причин цього є рекуперація, яку електромобілі використовують для відновлення енергії гальмування. Це розвантажує гальма, що залежно від стилю водіння може призвести до “засипання” гальмівних колодок (зниження коефіцієнта тертя).
“Кожен, хто водить електромобіль, повинен регулярно різко гальмувати, щоб відновити гальмівні колодки і, таким чином, зберегти повну силу гальмування”, – порадили експерти.
Nissan Leaf отримав вище середнього з відсотком браку 4,3 відсотка. Ближнє світло і гальмівні диски є головними проблемами цієї моделі. Таким чином, Leaf перебуває у верхній третині списку найбільш безпроблемних дво-трирічних автомобілів. Навпаки, BMW i3 опинився в нижній третині з рівнем браку 5,9%. Як і у випадку з Leaf, експерти відзначили дефекти ближнегр світла фар і гальмівних дисків.
У нижній частині рейтингу опинився Tesla Model 3, який є одним із найпопулярніших електромобілів у Німеччині. 8,9 відсотка перевірених автомобілів не проходять перший загальний техогляд. Таким чином, Tesla в цій віковій групі випереджає тільки чотири автомобілі, зокрема Dacia Logan, Dacia Dokker і VW Sharan. Крім дефектів ближнього світла і протитуманних фар гальмівні диски у Model 3 виходять з ладу частіше, ніж у середньому по всіх оглянутих автомобілях. Те саме стосується і підвіски.
“Багато електромобілів важчі за аналогічні моделі з двигунами внутрішнього згоряння через акумуляторну батарею. Це часто створює особливе навантаження на підвіску”, – зазначається у звіті.
Організації TÜV тестують електромобілі на основі директиви HU і правил випробувань для конкретних типів. Основна увага приділяється стану високовольтної батареї, електричних кабелів і штекерних з’єднань. Серед іншого перевіряються кріплення, ізоляція та охолодження накопичувачів енергії.
“Має бути можливість оцінювати високовольтну батарею протягом усього життєвого циклу електромобіля. Для цього випробувальним організаціям необхідний доступ до даних із системи управління батареями”, – вважають у TÜV.
Ще однією проблемою є дедалі більша герметизація днища електромобілів, що перешкоджає візуальному огляду як високовольтних кабелів, що перебувають під напругою, так і гальмівних магістралей. Тут потрібна адаптація до правил типових випробувань, які, наприклад, наказують відповідні оглядові люки в панелях для візуального контролю важливих для безпеки компонентів.
Для звіту TÜV за 2023 рік було оцінено близько 9,6 млн даних перевірок легкових автомобілів, проведених у період з липня 2021 р. по червень 2022 р. У рейтингу легкових автомобілів віком від 2 до 3 років значаться 130 моделей.
На початку листопада у Лас-Вегасі відбулася чергова виставка SEMA – одна з найбільших подій в…
За неправильне паркування автовласникам загрожує евакуація транспортного засобу. Щоб автомобіль не потрапив на штрафстоянку, водії…
Хоча електричний Ford Explorer був представлений у березні 2023 року, виробництво стартувало лише у червні…
Шанхайське відділення американського агентства JD Power, яке займається складанням рейтингів якості товарів, представило свій звіт…
Журналісти "WhatCar" разом з експертами "MotorEasy" провели опитування серед власників електричних авто у віці до…
На АЗС курити дуже небезпечно через високий ризик загоряння. Навіть маленька іскра від запальнички чи…
Leave a Comment