Новини

Focus та Fiesta все – Ford відмовиться від цих моделей найближчим часом

Share

Найпопулярніші в Європі моделі компанії Ford незабаром планують відправити на заслужений відпочинок. Йдеться про компактні Focus та Fiesta. Виробник вирішив, що потенціал цих моделей себе вичерпав – вони не з’являться і як електрокарів.

Особливо не хочеться розлучатися європейським шанувальникам бренду з Форд Фієста. Цей автомобіль став справжньою легендою. Дебютувавши у 1976 році, модель встигла змінити 7 поколінь. Загалом у світі продано понад 22 млн. автомобілів Fiesta.

В історії виробника саме “Фієста” посідає почесне третє місце за кількістю проданих машин, поступаючись лише пікапам F-Series і, несподівано для російських водіїв, Ford Escort.

Focus – це також популярна в Європі та Росії модель, хоча її історія не така довга – перші автомобілі з’явилися у 1998 році. Але виробник налаштований рішуче. Перед тим, як відмовитися від моделей, було проведено аналіз продажу автомобілів Ford по всьому світу.

Результати виявилися невтішними для седанів, хетчбеків та універсалів – ці модифікації кузовів втрачають популярність. Зараз «на гребені хвилі» кросовери.

Переробляти «Фокус» та «Фієсту» у міські позашляховики немає сенсу. Для цього доведеться розробляти нові платформи або використовувати ті, де випускаються інші моделі бренду. Це створить конкуренцію, непотрібну виробнику. Продажі навряд чи збільшаться – вони просто розділяться між кількома моделями. Не варто забувати і про те, що на запуск у виробництво нових автомобілів доведеться витратити величезні суми.

Першою знімуть із конвеєра Ford Fiesta. Станеться це вже 2023 року. Тому любителям цієї компактної моделі радять не затягувати із покупкою.

Ford Focus був підданий рестайлінгу лише у 2021 році, тому на конвеєрі він затримається. Але випускати модель нового покоління не заплановано. Рестайлінгові автомобілі припинять випускати у 2025 році.

Вже зараз можна простежити падіння продажів машин із класичними типами кузовів у Європі. Наприклад, кросоверів Ford Puma з початку цього календарного року продали вдвічі більше, ніж Fiesta. І це при тому, що нова Пума не має нічого спільного з моделлю першого покоління, яка випускалася в кузові купе.

Замінити Focus та Fiesta планують новим електричним кросовером, створеним на платформі MEB від Volkswagen. Поки модель позбавлена ​​власного імені, відомий тільки індекс – CX43.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Ford

Останні записи

Skoda готує Octavia з провокаційним дизайном, який не всім сподобається

Концепт універсала, який представлять на автосалоні в Мюнхені у вересні, ймовірно, базуватиметься на новій платформі…

29.06.2025

Оновлений Skoda Kamiq 2026 отримав версію Plus для конкуренції з Peugeot 2008

Skoda презентувала оновлений кросовер Kamiq 2026 модельного року, який тепер має нову версію Plus, створену…

29.06.2025

Чому заправка А-92 небезпечна для сучасних моторів

З підвищенням цін на пальне водії дедалі частіше шукають способи зекономити, зокрема заправляючи автомобілі дешевшим…

29.06.2025

Mercedes-Benz анонсував випуск декількох новинок

Під час заходу, присвяченого розвитку нових енергетичних транспортних засобів, організованого китайською асоціацією, керівник місцевого офісу…

29.06.2025

Mazda CX-5 показала нове покоління з фарами у стилі BMW (ФОТО)

До прем'єри нової генерації найпопулярнішого автомобіля Mazda у світі залишається зовсім небагато часу. Справжній хіт…

29.06.2025

Юристи пояснили, як уникнути незаконних вимог поліції на дорозі

Багато українських водіїв відчувають сильну напругу під час спілкування з поліцейськими й одразу намагаються чітко…

29.06.2025