Новини

Focus та Fiesta все – Ford відмовиться від цих моделей найближчим часом

Share

Найпопулярніші в Європі моделі компанії Ford незабаром планують відправити на заслужений відпочинок. Йдеться про компактні Focus та Fiesta. Виробник вирішив, що потенціал цих моделей себе вичерпав – вони не з’являться і як електрокарів.

Особливо не хочеться розлучатися європейським шанувальникам бренду з Форд Фієста. Цей автомобіль став справжньою легендою. Дебютувавши у 1976 році, модель встигла змінити 7 поколінь. Загалом у світі продано понад 22 млн. автомобілів Fiesta.

В історії виробника саме “Фієста” посідає почесне третє місце за кількістю проданих машин, поступаючись лише пікапам F-Series і, несподівано для російських водіїв, Ford Escort.

Focus – це також популярна в Європі та Росії модель, хоча її історія не така довга – перші автомобілі з’явилися у 1998 році. Але виробник налаштований рішуче. Перед тим, як відмовитися від моделей, було проведено аналіз продажу автомобілів Ford по всьому світу.

Результати виявилися невтішними для седанів, хетчбеків та універсалів – ці модифікації кузовів втрачають популярність. Зараз «на гребені хвилі» кросовери.

Переробляти «Фокус» та «Фієсту» у міські позашляховики немає сенсу. Для цього доведеться розробляти нові платформи або використовувати ті, де випускаються інші моделі бренду. Це створить конкуренцію, непотрібну виробнику. Продажі навряд чи збільшаться – вони просто розділяться між кількома моделями. Не варто забувати і про те, що на запуск у виробництво нових автомобілів доведеться витратити величезні суми.

Першою знімуть із конвеєра Ford Fiesta. Станеться це вже 2023 року. Тому любителям цієї компактної моделі радять не затягувати із покупкою.

Ford Focus був підданий рестайлінгу лише у 2021 році, тому на конвеєрі він затримається. Але випускати модель нового покоління не заплановано. Рестайлінгові автомобілі припинять випускати у 2025 році.

Вже зараз можна простежити падіння продажів машин із класичними типами кузовів у Європі. Наприклад, кросоверів Ford Puma з початку цього календарного року продали вдвічі більше, ніж Fiesta. І це при тому, що нова Пума не має нічого спільного з моделлю першого покоління, яка випускалася в кузові купе.

Замінити Focus та Fiesta планують новим електричним кросовером, створеним на платформі MEB від Volkswagen. Поки модель позбавлена ​​власного імені, відомий тільки індекс – CX43.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Ford

Останні записи

Lamborghini відкладає запуск першого електромобіля до 2029 року

Італійський автовиробник Lamborghini вирішив перенести запуск свого першого електромобіля на 2029 рік. Як повідомив генеральний…

16.12.2024

Як швидко зігріти автомобіль: 3 перевірених способи

Популярний спосіб у такій ситуації у жителів холодних регіонів – це обігрів піддону картера машини.…

16.12.2024

Водіям пояснили, чому не можна перевозити бензин у пластикових пляшках

На дорозі можуть статися різні ситуації. Наприклад, може закінчитися пальне всього за сто метрів від…

16.12.2024

Новий кросовер Suzuki потрапив в об’єктиви фотошпигунів

У вересні 2022 року Suzuki розпочала продаж в Азії свого нового кросовера Grand Vitara. Автомобіль…

16.12.2024

Експерти розвінчали найпоширеніші автомобільні міфи

У світі автомобілів є чимало міфів, які давно втратили актуальність або ніколи не мали реального…

16.12.2024

Три способи, які допоможуть швидко прогріти салон автомобіля взимку

Взимку багатьом водіям доводиться стикатися із проблемою тривалого прогріву салону автомобіля. Щоб скоротити час та…

16.12.2024