Новини

Focus та Fiesta все – Ford відмовиться від цих моделей найближчим часом

Найпопулярніші в Європі моделі компанії Ford незабаром планують відправити на заслужений відпочинок. Йдеться про компактні Focus та Fiesta. Виробник вирішив, що потенціал цих моделей себе вичерпав – вони не з’являться і як електрокарів.

Особливо не хочеться розлучатися європейським шанувальникам бренду з Форд Фієста. Цей автомобіль став справжньою легендою. Дебютувавши у 1976 році, модель встигла змінити 7 поколінь. Загалом у світі продано понад 22 млн. автомобілів Fiesta.

В історії виробника саме “Фієста” посідає почесне третє місце за кількістю проданих машин, поступаючись лише пікапам F-Series і, несподівано для російських водіїв, Ford Escort.

Focus – це також популярна в Європі та Росії модель, хоча її історія не така довга – перші автомобілі з’явилися у 1998 році. Але виробник налаштований рішуче. Перед тим, як відмовитися від моделей, було проведено аналіз продажу автомобілів Ford по всьому світу.

Результати виявилися невтішними для седанів, хетчбеків та універсалів – ці модифікації кузовів втрачають популярність. Зараз «на гребені хвилі» кросовери.

Переробляти «Фокус» та «Фієсту» у міські позашляховики немає сенсу. Для цього доведеться розробляти нові платформи або використовувати ті, де випускаються інші моделі бренду. Це створить конкуренцію, непотрібну виробнику. Продажі навряд чи збільшаться – вони просто розділяться між кількома моделями. Не варто забувати і про те, що на запуск у виробництво нових автомобілів доведеться витратити величезні суми.

Першою знімуть із конвеєра Ford Fiesta. Станеться це вже 2023 року. Тому любителям цієї компактної моделі радять не затягувати із покупкою.

Ford Focus був підданий рестайлінгу лише у 2021 році, тому на конвеєрі він затримається. Але випускати модель нового покоління не заплановано. Рестайлінгові автомобілі припинять випускати у 2025 році.

Вже зараз можна простежити падіння продажів машин із класичними типами кузовів у Європі. Наприклад, кросоверів Ford Puma з початку цього календарного року продали вдвічі більше, ніж Fiesta. І це при тому, що нова Пума не має нічого спільного з моделлю першого покоління, яка випускалася в кузові купе.

Замінити Focus та Fiesta планують новим електричним кросовером, створеним на платформі MEB від Volkswagen. Поки модель позбавлена ​​власного імені, відомий тільки індекс – CX43.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Ford

Останні записи

Toyota RAV4 очолив світові продажі кросоверів у 2025 році

Toyota RAV4 - це значно більше, ніж просто кросовер бренду. Минулого року він перевершив усі…

11.10.2025

В інтернеті з’явилися подробиці про новий Toyota Hilux 2026

Toyota прискорила розробку наступного покоління пікапа Hilux. Незадовго до офіційної прем'єри, яка може відбутися вже…

11.10.2025

Renault обіцяє, що електрокари стануть дешевшими за бензинові вже до 2030 року

Компанія Renault готує нове покоління електромобілів класу C, які повинні стати дешевшими за бензинові аналоги…

11.10.2025

Експерти назвали поширені помилки при купівлі авто з пробігом

Придбання автомобіля з пробігом завжди пов'язане з певними ризиками. Навіть досвідчені водії нерідко роблять помилки,…

11.10.2025

Зношені шини можуть коштувати водієві прав та штрафу

Не всі водії усвідомлюють, що проблеми з документами - не єдина причина, через яку можна…

11.10.2025

Чому бюджетні новинки Tesla насправді не такі вже й дешеві

Щоб знизити собівартість виробництва, інженери Tesla спростили внутрішнє оздоблення автомобілів і прибрали частину функцій, притаманних…

11.10.2025