Новини

Focus та Fiesta все – Ford відмовиться від цих моделей найближчим часом

Найпопулярніші в Європі моделі компанії Ford незабаром планують відправити на заслужений відпочинок. Йдеться про компактні Focus та Fiesta. Виробник вирішив, що потенціал цих моделей себе вичерпав – вони не з’являться і як електрокарів.

Особливо не хочеться розлучатися європейським шанувальникам бренду з Форд Фієста. Цей автомобіль став справжньою легендою. Дебютувавши у 1976 році, модель встигла змінити 7 поколінь. Загалом у світі продано понад 22 млн. автомобілів Fiesta.

В історії виробника саме “Фієста” посідає почесне третє місце за кількістю проданих машин, поступаючись лише пікапам F-Series і, несподівано для російських водіїв, Ford Escort.

Focus – це також популярна в Європі та Росії модель, хоча її історія не така довга – перші автомобілі з’явилися у 1998 році. Але виробник налаштований рішуче. Перед тим, як відмовитися від моделей, було проведено аналіз продажу автомобілів Ford по всьому світу.

Результати виявилися невтішними для седанів, хетчбеків та універсалів – ці модифікації кузовів втрачають популярність. Зараз «на гребені хвилі» кросовери.

Переробляти «Фокус» та «Фієсту» у міські позашляховики немає сенсу. Для цього доведеться розробляти нові платформи або використовувати ті, де випускаються інші моделі бренду. Це створить конкуренцію, непотрібну виробнику. Продажі навряд чи збільшаться – вони просто розділяться між кількома моделями. Не варто забувати і про те, що на запуск у виробництво нових автомобілів доведеться витратити величезні суми.

Першою знімуть із конвеєра Ford Fiesta. Станеться це вже 2023 року. Тому любителям цієї компактної моделі радять не затягувати із покупкою.

Ford Focus був підданий рестайлінгу лише у 2021 році, тому на конвеєрі він затримається. Але випускати модель нового покоління не заплановано. Рестайлінгові автомобілі припинять випускати у 2025 році.

Вже зараз можна простежити падіння продажів машин із класичними типами кузовів у Європі. Наприклад, кросоверів Ford Puma з початку цього календарного року продали вдвічі більше, ніж Fiesta. І це при тому, що нова Пума не має нічого спільного з моделлю першого покоління, яка випускалася в кузові купе.

Замінити Focus та Fiesta планують новим електричним кросовером, створеним на платформі MEB від Volkswagen. Поки модель позбавлена ​​власного імені, відомий тільки індекс – CX43.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Ford

Останні записи

Названо всі слабкі місця двигуна Volkswagen 1.2 TSI EA111

Турбований двигун 1.2 TSI EA111 встановлювали на компактні моделі Volkswagen, Skoda та Seat з 2009…

17.12.2025

Шестимісна Tesla Model YL отримала сертифікацію для Європи

Стало відомо, що оновлена шестимісна версія електрокросовера Tesla Model YL 2025 успішно пройшла обов'язкову сертифікацію,…

17.12.2025

У Європі з’явиться нова категорія електромобілів

Європейська комісія планує створити нову підкатегорію легкових електромобілів M1E для компактних та доступних "зелених" машин.…

17.12.2025

Renault готує оновлений електричний Twingo для Європи

Французька компанія Renault готує для Європи оновлений електричний Twingo 2026 року - компактний та практичний…

17.12.2025

BMW iX1 2027 показав новий стиль Neue Klasse і футуристичний салон

На європейських дорогах помітили оновлений BMW iX1 2027, який демонструє новий стиль Neue Klasse та…

17.12.2025

Mitsubishi готує Outlander Diamond Trail Edition із позашляховими можливостями

Компанія Mitsubishi, ймовірно, готує нову версію кросовера Outlander із більш вираженим позашляховим характером. Про це…

17.12.2025