Дослідження S&P Global Mobility показало, що найчастіше на Тесла пересідають колишні власники японських марок Toyota та Honda. Загально на них припадає 28,6% переходів на електромобілі цієї марки, пише Teslarati.
Інші бренди значно відстають. Серед нових господарів Тесла лише 6,7% колишніх власників BMW та 6,2% господарів Mercedes-Benz. Далі у рейтингу продовжують чергуватись масові та преміальні марки: Ford (5,4%), Lexus (5,3%), Chevrolet (4,7%), Audi (4,4%), Subaru (4,3%).
Виявилося також, що у США Tesla займає 65% ринку всіх електромобілів (у 2020 році було 79%) та 86%, якщо розглядати лише преміальний сегмент. Частки інших люксових виробників «зелених» моделей зникаюче малі: 3% у Audi, по 2% у Rivian і Polestar, в інших ще менше.
З масових брендів найбільше у сегменті електрокарів відвоював Ford (28%). За ним слідують Kia (19%), Chevrolet та Hyundai (по 16%), Volkswagen (8%) та Nissan (7%). Замість бензинових машин американці найчастіше вибирають Tesla Model Y та Model 3, Ford Mustang Mach-E, Ioniq 5 та Chevrolet Bolt.