П’ять країн ЄС намагаються відкласти заборону на ДВЗ

0
375

П’ять країн ЄС закликали до 90-відсоткового скорочення викидів CO2 для автомобілів до 2035 року і досягнення 100-відсоткової відмови від ДВЗ до 2040 року.

Італія, Португалія, Словаччина, Болгарія та Румунія хочуть відкласти план Європейського Союзу щодо фактичної заборони продажу нових бензинових і дизельних автомобілів, починаючи з 2035 року, на п’ять років. Агентство Reuters зазначає, що ознайомилось із підготовленим документом.

Політика відмови від ДВЗ є ключовою опорою планів ЄС щодо боротьби зі зростанням викидів від транспорту та прискорення переходу на електромобілі, оскільки блок прагне скоротити чисті викиди парникових газів у всій економіці на 55 відсотків до 2030 року з рівня 1990 року.

Пропозиція щодо скорочення викидів автомобілів, зроблена Європейською комісією минулого року, вимагатиме 100-відсоткового скорочення викидів CO2 від нових автомобілів до 2035 року, що унеможливить продаж паливних транспортних засобів в ЄС з цієї дати.

Міністри країн ЄС планують узгодити свою позицію наступного тижня, перш ніж обговорювати остаточний закон із парламентом ЄС, який підтримав заборону 2035 року на голосуванні цього місяця.

Без одностайності

У документі, розповсюдженому серед країн ЄС, п’ять країн натомість закликали до 90-відсоткового скорочення викидів CO2 для автомобілів до 2035 року і досягнення 100-відсоткової цілі до 2040 року.

Вони сказали, що легкі комерційні транспортні засоби повинні досягти 80-відсоткового скорочення викидів CO2 до 2035 року і 100-відсоткового зниження до 2040 року, а не 100-відсоткового зниження до 2035 року, запропонованого Комісією.

Зараз читають  Як змінився попит на автомобілі під час війни

«Потрібно встановити адекватні та адаптовані перехідні періоди», – йдеться у документі, посилаючись на необхідність розширення інфраструктури зарядки.

Болгарський чиновник, який не побажав називати свого імені, сказав, що кліматична політика повинна враховувати економічні та соціальні фактори, такі як «значні відмінності» в купівельній спроможності між країнами ЄС.

У Брюсселі стверджують, що дата 2035 року має вирішальне значення, оскільки середня тривалість життя нових автомобілів становить 15 років, тому пізніша заборона не дозволить ЄС досягти чистих нульових викидів до 2050 року, що, за словами вчених, дозволить уникнути катастрофічних змін клімату.

Деякі уряди ЄС підтримали ціль до 2035 року, але міністр фінансів Німеччини заявив, що цього тижня найбільший автомобільний ринок ЄС не підтримує її.

Ford і Volvo Cars публічно підтримали цей план, і Volkswagen має на меті припинити продаж автомобілів з двигуном внутрішнього згоряння (ДВЗ) в Європі до 2035 року. Але промислові групи, включаючи Європейську асоціацію виробників автомобілів, виступили проти цілі до 2035 року, посилаючись на занепокоєння, включаючи невизначене впровадження зарядних пристроїв.

ЄС веде переговори про ще один закон, який зобов’язує країни встановлювати мільйони автомобільних зарядних пристроїв цього десятиліття.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.