BMW та Mercedes готують електрокари з ДВЗ-генератором

Час читання: < 1 хв.
BMW та Mercedes готують електрокари з ДВЗ-генератором

Європейські автовиробники активно працюють над тим, щоб збільшити запас ходу електромобілів. Причина проста: великі батареї дорогі, і покупці не завжди готові переплачувати. Наприклад, у Mercedes є опція більш ємної батареї, але її рідко замовляють через високу ціну.

Щоб обійти цю проблему, бренди шукають альтернативи. Renault і Volkswagen тестують нові силові установки, а BMW повертається до гібридних систем EREV. Раніше невеликий бензиновий двигун у i3 Rex дозволяв проїхати до 300 км, тепер BMW розглядає схожий варіант для великих електромобілів, таких як i7 чи iX7, де двигун працює як генератор і підключається на дальніх маршрутах.

Реклама

Подолати 1000 км на одному заряді складно і дорого, тому комбіновані системи – електромотор плюс ДВС-генератор – виглядають розумним компромісом. Преміальні авто з таким рішенням будуть затребувані в Європі, США та Азії. Mercedes вже пропонує батареї на 1200 км, але їхня ціна поки невідома. Головне – пам’ятати, що навіть просунута автономія не звільняє від необхідності заправляти генератор.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

Немає записів для відображення