Після знищення потужностей Кременчуцького нафтопереробного заводу Україна стала повністю імпортозалежною від постачання бензину та дизеля з Європи. Проте через обмежену пропускну спроможність залізниці та нестачу рухомого складу в Європі українські паливні трейдери не змогли забезпечити швидке збільшення імпорту пального.
Як пояснили експерти, це обумовлено нестачею бензовозів, якими зараз почали здійснювати частину постачання палива з Європи. Як зазначив у коментарі UBR.ua співвласник мережі АЗС KLO Ігор Чернявський , з одного боку, в Україні просто не вистачає машин, які можуть виїжджати до ЄС за паливом.
« Згідно з правилами країн Євросоюзу, налив у бензовози може здійснюватися лише через шланг з герметичним клапаном унизу бака (метод нижньої наливи), тоді як більшість (до 95%) бензовозів в Україні пристосовані для верхнього наливу, тобто через верхній люк у баку. .
Таке становище склалося через те, що до війни українські трейдери практично не здійснювали постачання палива автотранспортом та, відповідно, не мали потреби у закупівлі машин, сертифікованих для міжнародних перевезень », – пишуть на порталі.
Крім того, збільшити кількість бензовозів складно через їхню дорожнечу, підкреслює Чернявський .
«У нашої компанії всього 50 машин, а для покриття попиту потрібно 250. Один б/в бензовоз коштує 100 тисяч євро. Але хто дасть 10 мільйонів на машини, які можуть розбомбити завтра?», – прокоментував нам співвласник KLO. За його словами, «компанії також зіткнулися з повільною видачею ліцензій та дозволів на здійснення міжнародних перевезень до країн ЄС».
Компанія Mercedes-Benz нещодавно розкрила свої плани щодо майбутніх новинок. До них входить випуск 36 нових…
Невірний вибір автомобіля, особливо на вторинному ринку, може призвести до значних витрат на його ремонт…
Попри фінансові труднощі, компанія Nissan продовжує дивувати інноваційними підходами в автопромі. Вже оголошено, що до…
В Україні заборонено керувати транспортним засобом у стані алкогольного сп’яніння, і ця заборона поширюється не…
Peugeot готується повернути легендарну лінійку GTi, випустивши спортивний хетчбек, який стане найпотужнішою модифікацією електричного e-208.…
На шинах автомобілів часто можна побачити різнокольорові крапки та інші маркування, які можуть викликати питання…
View Comments
А куда они делись? Тоже в эмиграцию подались?