Це може статися з кожним, тим більше коли на якість автошляхів почали впливати бойові дії.
Воронка або звичайна яма на дорозі, якими б глибокими вони не були – це ще не велика проблема. Велика проблема – влетіти у цю яму на швидкості замість того, перекотитися тихо і плавно.
Машина при цьому може отримати різнопланові пошкодження, серед яких найбільш ймовірні – деформоване колесо, погнуті деталі підвіски та пробиті піддони двигуна й трансмісії.
З водійського місця визначити ступінь небезпеки вибоїни непросто. Тому так важливо бути уважним і не поспішати на сумнівних ділянках шляху.
І найстрашніше тут навіть не те, що їхати далі з такими проблемами не можна. Небезпека у тому, що водій – навмисне чи ні – може намагатися продовжити рух на аварійній машині. Відповідно, з аварійними наслідками. Тому після жорсткої зустрічі з вибоїною або асфальтовими хвилями машину треба перевірити.
Погнутий диск – найменша з проблем, що трапляються з машиною, яка на повному ходу влетіла у глибоку яму на асфальті.
Пробити дірку в картері агрегата непросто, але таке можливе, якщо їхати швидко та неакуратно.
Слід розповісти ще про деякі наслідки жорстких ударів колесами в ями та асфальтові хвилі на дорозі. Це вже не дуже поширені випадки, але вони типові для подібних ситуацій.
Так, якщо після удару двигун зупинився без вашого втручання, це може означати, що спрацював автоматичний вимикач, який припиняє роботу паливного насоса при ДТП. Для деактивації цієї системи безпеки треба знайти спеціальну кнопку або звернутися (хоча б за телефоном) до свого дилера.
З погнутим важелем підвіски можна спробувати доїхати до дому або місця ремонту.
Після жорсткого струсу на вибоїні іноді зникає той чи інший контакт в електрообладнанні, найчастіше – у розподільчій коробці (блок запобіжників). Тож якщо після добрячої ями у вас припинило працювати якесь електрообладнання, записуйтесь на консультацію до автоелектрика.
Громадяни, які мають намір продати власне авто, повинні враховувати податкові зобов'язання. Розмір податків залежить від…
З початку 2025 року в Україні було проведено понад 300 тисяч практичних іспитів на водійські…
В Україні питання безпечного перевезення дітей досі залишається на другому плані, особливо якщо порівнювати з…
Кожен водій рано чи пізно може опинитися в ситуації, коли його зупиняє поліція. У таких…
Американський Інститут дорожньої безпеки (IIHS) провів масштабне дослідження, яке показало, які п'ятирічні автомобілі є найнебезпечнішими…
З 1 липня в Україні змінюється порядок проведення технічного огляду автомобілів - тепер усі перевірки…
Leave a Comment