Враховуючи нинішню ситуацію, для забезпечення українського ринку палива потрібно щороку знаходити близько 30 млн. т нафти з джерел, які не пов’язані з Білоруссю і РФ. Такого висновку дійшли експерти аналітики з GMK “Center Ukraine needs other sources of fuel supply”.
На даний момент із можливих джерел експерти запропонували країни Перської затоки (Саудівська Аравія, Кувейт, Об’єднані Арабські Емірати), але подібне переорієнтування одразу позначиться на зростанні ціни. Відомо, що українські НПЗ задовольняли внутрішні потреби країни лише на 46% бензину та на 14% дизелю.
Згідно з даними BP Statistical Review of World Energy, європейські нафтопереробні заводи на момент 2020 року були завантажені приблизно на 72,9%, а це означає, що вони можуть збільшити щорічну переробку нафти приблизно на 171 млн. т. Для того, щоб покрити потреби України потрібно збільшити переробку нафти всього на 1,8 млн тонн на рік.
Збільшення палива, що переробляється, пропонується зробити на польських і литовських НПЗ. Водночас, щоб задовольнити потреби України у дизельному паливі, європейським країнам потрібно збільшити нафтопереробку майже на 30 млн. тонн.
Торік Tesla провела планове оновлення свого популярного седана Model 3, який отримав більш сучасний дизайн,…
Новий бос Bentley пояснив ставку на гібриди, а не електрокари. У розмові з Car &…
Для українських водіїв перехід на зимові шини є важливою частиною підготовки до зимового сезону. Зміна…
Північноамериканський офіс марки підтвердив глобальний відгук версії S 580 через програмний збій системи Camtronic. Позапланово…
Зустрічайте Toyota Supra, яка всіма силами намагається бути схожою на Lamborghini Reventon. Пропорції цієї репліки…
У новому офіційному відео французька марка Bugatti поділилася закулісними деталями розробки наступника Chiron. Здається, дизайнери…
Leave a Comment