epa09812397 A view of fuel tanks of Russian multinational energy corporation Lukoil at its headquarters in Brussels, Belgium, 09 March 2022. For several days the price of petrol and diesel have exceeded the bar of two Euro per liter. EPA-EFE/STEPHANIE LECOCQ
Враховуючи нинішню ситуацію, для забезпечення українського ринку палива потрібно щороку знаходити близько 30 млн. т нафти з джерел, які не пов’язані з Білоруссю і РФ. Такого висновку дійшли експерти аналітики з GMK “Center Ukraine needs other sources of fuel supply”.
На даний момент із можливих джерел експерти запропонували країни Перської затоки (Саудівська Аравія, Кувейт, Об’єднані Арабські Емірати), але подібне переорієнтування одразу позначиться на зростанні ціни. Відомо, що українські НПЗ задовольняли внутрішні потреби країни лише на 46% бензину та на 14% дизелю.
Згідно з даними BP Statistical Review of World Energy, європейські нафтопереробні заводи на момент 2020 року були завантажені приблизно на 72,9%, а це означає, що вони можуть збільшити щорічну переробку нафти приблизно на 171 млн. т. Для того, щоб покрити потреби України потрібно збільшити переробку нафти всього на 1,8 млн тонн на рік.
Збільшення палива, що переробляється, пропонується зробити на польських і литовських НПЗ. Водночас, щоб задовольнити потреби України у дизельному паливі, європейським країнам потрібно збільшити нафтопереробку майже на 30 млн. тонн.
Стоянкове гальмо, або «ручник», призначене для фіксації автомобіля після зупинки — щоб він не покотився…
Жовтий сигнал світлофора часто викликає у водіїв сумніви - зупинятися чи їхати далі. Кожен сигнал…
BMW представила фінальну серійну версію електричного кросовера iX3 M Sport Package Pro 2026 року з…
На тлі постійного зростання цін на паливо питання про зниження витрати пального набуває все більш…
Компанія Skoda оголосила, що на початку наступного року в Австралії з'являться підключні та м'які гібридні…
Багато водіїв переконані, що позбавити прав можна лише за серйозні порушення, наприклад, керування в стані…
Leave a Comment