Ця платна автострада, будівництво якої розпочнуть вже 2022 року, з’єднуватиме Краковець, Львів, Броди та Рівне. Її протяжність становитиме 280 км.
Проїзд першою концесійною дорогою в Україні складе приблизно 8 євроцентів/км (орієнтовно 2,6 грн). Втім, платна дорога обов’язково матиме безкоштовну альтернативу, повідомив заступник глави “Укравтодору” Андрій Івко в інтерв’ю “Forbes Україна”.
За його словами, ця концесійна дорога з’єднуватиме Краковець, Львів, Броди та Рівне. Її протяжність становитиме 280 км. Дорога буде першою категорією (шляхи з найбільш допустимими показниками). Будівництво планується розпочати вже цього року.
Техніко-економічне обґрунтування (ТЕО) проекту виконала компанія “Автомагістраль-Південь” за свій рахунок у рамках меморандуму з “Укравтодором”. Але вибрати концесіонера (інвестора) можна буде лише після ухвалення законопроекту про концесії.
Щоправда, як зазначив у коментарі Delo.ua заступник міністра фінансів, колишній заступник міністра інфраструктури Олександр Кава, у цьому випадку варто враховувати, що будівництво дороги – навіть за оптимістичного сценарію – орієнтовно завершать лише за сім-вісім років.
“Ще у нас ніякої такої дороги немає. І про вартість проїзду говорити рано. Будівництво, на жаль, не такий швидкий процес, як хотілося б. Дорогу Решетилівка-Дніпро на 137 км вже активно будують з 2018 року. І вона ще не добудована” , – Наголосив він.