Хан називає забруднення повітря та зміну клімату «глобальними проблемами соціальної справедливості», зазначаючи, що найбільше постраждають від них найбідніші лондонці, які навіть не мають своїх автомобілів, пише «Автоконсалтинг» .

Він доручив муніципальній компанії Transport for London (TfL) розробити цілу систему стягнення плати. Враховуючи складність завдання, вона може бути виконана не раніше 2024 року, проте водіїв можуть змусити платити і до цього: TfL займається пошуком більш простих тимчасових альтернатив.

Серед них, наприклад, введення щоденної плати за «чисте повітря» за всі поїздки на машинах з бензиновими та дизельними моторами або розширення зони низьких викидів (Ulez), в якій проїзд на старих машинах коштує 12,50 фунтів стерлінгів (1,3 тисячі) рублів). Третій варіант – запровадження плати за в’їзд у місто, від якої буде звільнено електрокари та інші «зелені» автомобілі.

Лондон вирішив серйозно зайнятися проблемою викидів за Берліном, центр якого можуть закрити для автомобілів. Якщо таке рішення ухвалять, у центрі німецької столиці з’явиться зона без машин площею 88 квадратних кілометрів.