Subaru, відома своєю ралійною спадщиною та популярністю серед фанатів японських авто, теж мала проблеми з деякими двигунами. Видання “SlashGear” виділило чотири найневдаліші мотори Subaru, що викликали найбільше нарікань власників:
Цей легендарний двигун Subaru страждав від виходу з ладу прокладки головки блоку циліндрів, виготовленої з багатошарового композитного матеріалу. Проблеми призводили до витоків охолоджуючої рідини, перегріву та навіть деформації головки блоку.
Наслідувач попередника зберіг ті ж недоліки. Проблеми з прокладкою доповнювалися великими витоками охолоджувальної рідини та масла, розривом поршневих кілець через перегрів та тиск. У 2005 році Subaru перейшла на багатошарові сталеві прокладки MLS для усунення цих проблем.
Цей мотор ставився на WRX STI. Основними проблемами були масляне голодування другого та третього підшипників, перегрів, що впливав на поршневі кільця, а іноді й розтріскування поршня.
Хоча EJ20 вважається надійним, ранні версії страждали від проблем з прокладкою головки блоку, зношування поршнів, турбокомпресора, стуку штока та виходу з ладу інжектора, що призводило до втрати потужності та підвищеної витрати палива.
У 2025 році високі ціни на пальне зробили економічність однією з головних вимог при виборі…
Новорічні гірлянди на автомобілі можуть обернутися штрафом у 340 гривень згідно з ч.1 ст.121 КУпАП,…
У Європі знову обговорюють майбутнє автомобілів із двигунами внутрішнього згоряння. Шість країн - Італія, Польща,…
Tesla вивела на європейський ринок здешевлену версію Model 3 - це сталося через два місяці…
Надійність японських автомобілів часто межує з легендою. В інтернеті можна знайти чимало історій про довговічність…
Українцям варто готуватися до відчутного підвищення цін на пальне. Як повідомляє Національний банк України, з…
Leave a Comment