Subaru, відома своєю ралійною спадщиною та популярністю серед фанатів японських авто, теж мала проблеми з деякими двигунами. Видання “SlashGear” виділило чотири найневдаліші мотори Subaru, що викликали найбільше нарікань власників:
1. EJ25 Phase 1 (1996-1999)
Цей легендарний двигун Subaru страждав від виходу з ладу прокладки головки блоку циліндрів, виготовленої з багатошарового композитного матеріалу. Проблеми призводили до витоків охолоджуючої рідини, перегріву та навіть деформації головки блоку.
2. EJ25 Phase 2 (1999-2004)
Наслідувач попередника зберіг ті ж недоліки. Проблеми з прокладкою доповнювалися великими витоками охолоджувальної рідини та масла, розривом поршневих кілець через перегрів та тиск. У 2005 році Subaru перейшла на багатошарові сталеві прокладки MLS для усунення цих проблем.
3. Ранній EJ257 (2004-2007)
Цей мотор ставився на WRX STI. Основними проблемами були масляне голодування другого та третього підшипників, перегрів, що впливав на поршневі кільця, а іноді й розтріскування поршня.
4. Турбомотор EJ20 (до 2005 року)
Хоча EJ20 вважається надійним, ранні версії страждали від проблем з прокладкою головки блоку, зношування поршнів, турбокомпресора, стуку штока та виходу з ладу інжектора, що призводило до втрати потужності та підвищеної витрати палива.




