Головна Новини В Європі бажають ввести плату за їзду містом

В Європі бажають ввести плату за їзду містом

0
369

За кожну поїздку Лондоном на власному автомобілі можуть почати стягувати плату, повідомляє The Guardian. На думку мера міста Садіка Хана, така практика допоможе у боротьбі зі зміною клімату, а також сприятиме зниженню кількості поїздок та наблизить місто до мети – стати вуглецево-нейтральним до 2030 року. Для цього влада збирається розробити систему оплати, яка враховуватиме пройдену відстань, час у дорозі та місцезнаходження автомобіля.

Хан називає забруднення повітря та зміну клімату «глобальними проблемами соціальної справедливості», зазначаючи, що найбільше постраждають від них найбідніші лондонці, які навіть не мають своїх автомобілів, пише «Автоконсалтинг» .

Він доручив муніципальній компанії Transport for London (TfL) розробити цілу систему стягнення плати. Враховуючи складність завдання, вона може бути виконана не раніше 2024 року, проте водіїв можуть змусити платити і до цього: TfL займається пошуком більш простих тимчасових альтернатив.

Зараз читають  Польські автозаправні компанії можуть зайти на український ринок - Зеленський

Серед них, наприклад, введення щоденної плати за «чисте повітря» за всі поїздки на машинах з бензиновими та дизельними моторами або розширення зони низьких викидів (Ulez), в якій проїзд на старих машинах коштує 12,50 фунтів стерлінгів (1,3 тисячі) рублів). Третій варіант – запровадження плати за в’їзд у місто, від якої буде звільнено електрокари та інші «зелені» автомобілі.

Лондон вирішив серйозно зайнятися проблемою викидів за Берліном, центр якого можуть закрити для автомобілів. Якщо таке рішення ухвалять, у центрі німецької столиці з’явиться зона без машин площею 88 квадратних кілометрів.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

ПОШИРИТИ

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.

Дякуємо!

Тепер редактори знають.