Інформаційна онлайн-платформа про автострахування AutuinsuranceEZ провела дослідження, згідно з результатами якого електромобілі менш схильні до займання, ніж автомобілі з ДВЗ.
Під час дослідження з’ясувалося, що найбільше випадків спалаху припадає на гібридні моделі: майже 3,5 тисячі випадків на сто тисяч проданих машин. На другому місці транспорт на бензині — 1,5 тисяч випадків на сто тисяч. Найменше проблем з електрокарами — лише 25 спалахів на сто тисяч машин.
Загалом зафіксовано близько 16 тисяч загорянь гібридів, майже 200 тисяч інцидентів із бензиновими машинами та лише 52 випадки з електрокарами. У даному випадку, втім, така суттєва різниця в цифрах може бути пов’язана не тільки з потенційною можливістю спалаху різних типів автомобілів, але й з їхньою кількістю на дорогах.
Ба більше, дослідники спробували краще розібратися у причинах загоряння. Усі випадки автопожеж, пов’язані з гібридними моделями та електрокарами, стосувалися проблем з акумуляторами. Інша картина з автомобілями на бензині: у запаленні були винні витоки палива, короткі замикання або антиблокувальні гальмівні системи.
Втім, незважаючи на те, що електромобілі статистично менш схильні до займання, з їх горінням складніше впоратися: більшість пожежників ще не навчилися працювати з подібними випадками. Літій-іонні акумулятори складно витягти з автомобіля, до того ж, вони можуть палати годинами, причому інтенсивно. Високий і ризик повторного займання після гасіння.