У 2021 році кількість нових автомобілів, зареєстрованих у Німеччині, значно скоротилася. За даними Федерального агентства автомобільного транспорту (КБА), у країні було продано 2,62 млн автомобілів, що на 10,1% менше, ніж у 2020 році, що, за словами експертів, було «досить складним» для галузі.
«Замість очікуваного відновлення після коронавірусної кризи у нас продовжується зниження продажів. Порівняно з докризовим 2019 роком, коли німці купили 3,6 млн нових автомобілів, у нас зараз на мільйон нових реєстрацій менше», – пояснює Рейнхард Цирпель, президент Міжнародної асоціації автовиробників (ВДІК).
Причина відома – проблеми з постачанням електронних компонентів. Це призвело до того, що покупці були готові купувати більше автомобілів, але виробники змогли задовольнити попит лише частково.
За статистикою, 36,1% нових автомобілів, проданих у Німеччині у 2021 році, становлять позашляховики та кросовери. Частка давно домінуючого компакт-класу становить 17,5%, а частка малолітражних автомобілів – 14,3%.
Частка бензинових моделей знизилася на 10% порівняно з 2020 роком, що становить уже 37,1%. Продаж дизельного палива також нижчий – 28,1%. Відповідно зростає попит на автомобілі з альтернативною силовою установкою. 1 3,6% нових автомобілів є електричними, що на 85% більше . Гібриди, що підключаються, також зафіксували зростання — 62,3% при частці ринку 12,4%.
Бренди Smart та Opel демонструють найбільше зростання серед німецьких автомобільних компаній. Минулого року вони продали автомобілів на 49,7% більше та на 10,7% більше, ніж роком раніше. У Porsche зростання склало 9,9%, тоді як у решти вітчизняних виробників зафіксований спад. У Ford (європейський підрозділ марки знаходиться в Німеччині) вона становить 35%, у Mercedes-Benz –25,7%, а у Volkswagen – 6,8%.
Серед зарубіжних брендів, представлених на ринку Німеччини, слід зазначити досягнення Polestar (зростання 153,2%) та Tesla (+137,9%), але ці дві компанії почали працювати в країні у 2021 році. Що стосується «старших» виробників, у Suzuki (+22,1%) кращі показники, за ними слідують Skoda (+5,7%), Seat та Hyundai (обидва + 4,1%), Renault (+4%) та Fiat (+3,2%). Найгірший результат у Jaguar (-39%).
Genesis зробить ставку на гібриди замість електрокарів. Преміум-бренд Hyundai відмовився від ідеї випускати лише електромобілі…
Нещодавно в пресі стали активно обговорюватися фінансові проблеми Nissan, які можуть сильно вдарити по бізнесу…
Автомобіль Toyota Land Cruiser 300 2025 модельного року був офіційно представлений. Вперше модель продемонстрували 3…
Багато жителів країни останнім часом стали віддавати перевагу кросоверам на повному приводі. Більшість вважає, що…
Renault Sandero із тріском провалив краш-тест. Випробування проводила незалежна організація LatinNCAP, яка тестує автомобілі, що…
Незважаючи на чутки про те, що Hyundai відкладе прем'єру нового покоління кросовера Palisade, корейський автовиробник…
Leave a Comment