Новини

Німці купують все менше бензину та дизеля

Share

У 2021 році кількість нових автомобілів, зареєстрованих у Німеччині, значно скоротилася. За даними Федерального агентства автомобільного транспорту (КБА), у країні було продано 2,62 млн автомобілів, що на 10,1% менше, ніж у 2020 році, що, за словами експертів, було «досить складним» для галузі.

«Замість очікуваного відновлення після коронавірусної кризи у нас продовжується зниження продажів. Порівняно з докризовим 2019 роком, коли німці купили 3,6 млн нових автомобілів, у нас зараз на мільйон нових реєстрацій менше», – пояснює Рейнхард Цирпель, президент Міжнародної асоціації автовиробників (ВДІК).

Причина відома – проблеми з постачанням електронних компонентів. Це призвело до того, що покупці були готові купувати більше автомобілів, але виробники змогли задовольнити попит лише частково.

За статистикою, 36,1% нових автомобілів, проданих у Німеччині у 2021 році, становлять позашляховики та кросовери. Частка давно домінуючого компакт-класу становить 17,5%, а частка малолітражних автомобілів – 14,3%.

Частка бензинових моделей знизилася на 10% порівняно з 2020 роком, що становить уже 37,1%. Продаж дизельного палива також нижчий – 28,1%. Відповідно зростає попит на автомобілі з альтернативною силовою установкою. 1 3,6% нових автомобілів є електричними, що на 85% більше . Гібриди, що підключаються, також зафіксували зростання — 62,3% при частці ринку 12,4%.

Бренди Smart та Opel демонструють найбільше зростання серед німецьких автомобільних компаній. Минулого року вони продали автомобілів на 49,7% більше та на 10,7% більше, ніж роком раніше. У Porsche зростання склало 9,9%, тоді як у решти вітчизняних виробників зафіксований спад. У Ford (європейський підрозділ марки знаходиться в Німеччині) вона становить 35%, у Mercedes-Benz –25,7%, а у Volkswagen – 6,8%.

Серед зарубіжних брендів, представлених на ринку Німеччини, слід зазначити досягнення Polestar (зростання 153,2%) та Tesla (+137,9%), але ці дві компанії почали працювати в країні у 2021 році. Що стосується «старших» виробників, у Suzuki (+22,1%) кращі показники, за ними слідують Skoda (+5,7%), Seat та Hyundai (обидва + 4,1%), Renault (+4%) та Fiat (+3,2%). Найгірший результат у Jaguar (-39%).

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

Peugeot e-208 отримав нову батарею та запас ходу до 433 км

Peugeot оновив електричну версію хетчбека e-208 . Модель 2025 року тепер оснащується акумулятором на 51…

03.04.2025

Навіщо автовласники додають спирт у паливний бак навесні

Багато водіїв з невеликим досвідом не можуть навіть уявити, що всередині бензобака з часом з'являється…

03.04.2025

Представлено оновлений Renault Austral 2025 з вдосконаленою підвіскою та шумоізоляцією

Компанія Renault представила оновлений кросовер Austral 2025 модельного року, який отримав помітні зміни у зовнішності…

03.04.2025

Експерт назвав головні переваги та недоліки Toyota Camry XV50

Експерт детально розглянув сильні та слабкі сторони Toyota Camry сьомого покоління (XV50), більш відомої як…

03.04.2025

Компанія Skoda відмовляється від розробки дешевих автомобілів

Компанія Volkswagen нещодавно офіційно анонсувала дві нові моделі електромобілів компактного розміру – ID.1 та ID.2.…

03.04.2025

Автоюрист розповів, які водії приваблюють інспекторів поліції

Співробітники поліції на дорогах не зупиняють машини випадково — їхній вибір ґрунтується на факторах, які…

03.04.2025