Новини

Німці купують все менше бензину та дизеля

Share

У 2021 році кількість нових автомобілів, зареєстрованих у Німеччині, значно скоротилася. За даними Федерального агентства автомобільного транспорту (КБА), у країні було продано 2,62 млн автомобілів, що на 10,1% менше, ніж у 2020 році, що, за словами експертів, було «досить складним» для галузі.

«Замість очікуваного відновлення після коронавірусної кризи у нас продовжується зниження продажів. Порівняно з докризовим 2019 роком, коли німці купили 3,6 млн нових автомобілів, у нас зараз на мільйон нових реєстрацій менше», – пояснює Рейнхард Цирпель, президент Міжнародної асоціації автовиробників (ВДІК).

Причина відома – проблеми з постачанням електронних компонентів. Це призвело до того, що покупці були готові купувати більше автомобілів, але виробники змогли задовольнити попит лише частково.

За статистикою, 36,1% нових автомобілів, проданих у Німеччині у 2021 році, становлять позашляховики та кросовери. Частка давно домінуючого компакт-класу становить 17,5%, а частка малолітражних автомобілів – 14,3%.

Частка бензинових моделей знизилася на 10% порівняно з 2020 роком, що становить уже 37,1%. Продаж дизельного палива також нижчий – 28,1%. Відповідно зростає попит на автомобілі з альтернативною силовою установкою. 1 3,6% нових автомобілів є електричними, що на 85% більше . Гібриди, що підключаються, також зафіксували зростання — 62,3% при частці ринку 12,4%.

Бренди Smart та Opel демонструють найбільше зростання серед німецьких автомобільних компаній. Минулого року вони продали автомобілів на 49,7% більше та на 10,7% більше, ніж роком раніше. У Porsche зростання склало 9,9%, тоді як у решти вітчизняних виробників зафіксований спад. У Ford (європейський підрозділ марки знаходиться в Німеччині) вона становить 35%, у Mercedes-Benz –25,7%, а у Volkswagen – 6,8%.

Серед зарубіжних брендів, представлених на ринку Німеччини, слід зазначити досягнення Polestar (зростання 153,2%) та Tesla (+137,9%), але ці дві компанії почали працювати в країні у 2021 році. Що стосується «старших» виробників, у Suzuki (+22,1%) кращі показники, за ними слідують Skoda (+5,7%), Seat та Hyundai (обидва + 4,1%), Renault (+4%) та Fiat (+3,2%). Найгірший результат у Jaguar (-39%).

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

800-сильний McLaren Senna розбили об стіну під час поліцейського розвороту (відео)

Американець розбив об стіну McLaren Senna вартістю 1,3 мільйона доларів. Інцидент стався на бульварі Вентура…

02.05.2024

Відбувся дебют нових базових версій Mercedes-Benz EQA та EQB

У відповідь на зростання попиту на електромобілі Mercedes-Benz оголосив про значне зниження стартової ціни на…

02.05.2024

Tesla Model Y залишається найпопулярнішою моделлю американської марки

Tesla Cybertruck став одним із найбільш значних запусків в автомобільній індустрії США минулого року, не…

02.05.2024

Volkswagen знову оновив хетчбек ID.3 (фото)

Volkswagen оснастив ID.3 штучним інтелектом ChatGPT. Також електрокари отримали мультимедійну систему останнього покоління з дисплеєм…

02.05.2024

Найдешевший кросовер Nissan скоро оновиться (фото)

Компанія Nissan ввела у свою модельну лінійку кросовер Magnite у 2020-му році. Автомобіль виявився найдоступнішим…

02.05.2024

Компактний кросовер Renault Symbioz 2025 повністю розсекретили

Компанія Renault показала нового представника компактних кросоверів під назвою Symbioz. Ця модель завершує наступ на…

02.05.2024