У 2021 році кількість нових автомобілів, зареєстрованих у Німеччині, значно скоротилася. За даними Федерального агентства автомобільного транспорту (КБА), у країні було продано 2,62 млн автомобілів, що на 10,1% менше, ніж у 2020 році, що, за словами експертів, було «досить складним» для галузі.
«Замість очікуваного відновлення після коронавірусної кризи у нас продовжується зниження продажів. Порівняно з докризовим 2019 роком, коли німці купили 3,6 млн нових автомобілів, у нас зараз на мільйон нових реєстрацій менше», – пояснює Рейнхард Цирпель, президент Міжнародної асоціації автовиробників (ВДІК).
Причина відома – проблеми з постачанням електронних компонентів. Це призвело до того, що покупці були готові купувати більше автомобілів, але виробники змогли задовольнити попит лише частково.
За статистикою, 36,1% нових автомобілів, проданих у Німеччині у 2021 році, становлять позашляховики та кросовери. Частка давно домінуючого компакт-класу становить 17,5%, а частка малолітражних автомобілів – 14,3%.
Частка бензинових моделей знизилася на 10% порівняно з 2020 роком, що становить уже 37,1%. Продаж дизельного палива також нижчий – 28,1%. Відповідно зростає попит на автомобілі з альтернативною силовою установкою. 1 3,6% нових автомобілів є електричними, що на 85% більше . Гібриди, що підключаються, також зафіксували зростання — 62,3% при частці ринку 12,4%.
Бренди Smart та Opel демонструють найбільше зростання серед німецьких автомобільних компаній. Минулого року вони продали автомобілів на 49,7% більше та на 10,7% більше, ніж роком раніше. У Porsche зростання склало 9,9%, тоді як у решти вітчизняних виробників зафіксований спад. У Ford (європейський підрозділ марки знаходиться в Німеччині) вона становить 35%, у Mercedes-Benz –25,7%, а у Volkswagen – 6,8%.
Серед зарубіжних брендів, представлених на ринку Німеччини, слід зазначити досягнення Polestar (зростання 153,2%) та Tesla (+137,9%), але ці дві компанії почали працювати в країні у 2021 році. Що стосується «старших» виробників, у Suzuki (+22,1%) кращі показники, за ними слідують Skoda (+5,7%), Seat та Hyundai (обидва + 4,1%), Renault (+4%) та Fiat (+3,2%). Найгірший результат у Jaguar (-39%).