Новини

Автоексперти з’ясували, наскільки позашляховики безпечніші за компактні моделі

Щороку автовиробники покращують системи активної та пасивної безпеки, а рейтингові комісії, на кшталт того ж IIHS або Euro NCAP, регулярно посилюють правила краш-тестів. Ми вирішили поставити питання, чи є певна залежність частоти летальних наслідків в результаті ДТП від розміру автомобіля.

Експерти IIHS провели ряд досліджень і з’ясували, чи є повнопривідний позашляховик більш безпечним при зіткненні у порівнянні зі звичайним седаном або хетчбеком. Проте варто зазначити, що статистика не дає повного уявлення про те, як насправді рухалися учасники ДТП, вік людей, досвід водіння та підлога, а також якість дорожнього покриття.

Всі класи автомобілів можна умовно поділити на три зразкові категорії: компактні, середні та повнорозмірні. У ході дослідження з’ясувалося, що в сегменті седанів та хетчбеків на кожні десять мільярдів миль пробігу припадає 36 аварій із летальним кінцем. У компактному класі показник збільшується до 78 смертей на 10 мільярдів миль пробігу. Аналогічна тенденція простежується й у сегменті позашляховиків. У компактних SUV ймовірність загинути приблизно в чотири рази вище, ніж у повнорозмірних.

Якщо ж взяти за основу американський ринок, то з 20 моделей, на які припадає 9 або менше смертей, щороку з сегмента компактних моделей входять лише Range Rover Evoque , Volkswagen Golf , Nissan Leaf і  Mitsubishi Outlander . Інші автомобілі з низьким рівнем смертності мають більший розмір. Примітно, що у списку 20 моделей із найвищим рівнем смертності 15 моделей класифікуються як компактні. Якщо ж усереднити статистичні дані, то з’ясовується, що середній показник смертності для легкових авто становить 36 смертей на 10 мільярдів миль пробігу, а серед позашляховиків і пікапів показник становить 19 і 18 відповідно.

Найбезпечнішими виявилися мінівени, адже в них гине 15 людей на 10 мільярдів миль. Експерти припускають, що такий результат пов’язаний не тільки з розмірами та масою таких машин, а й з тим, що їх переважно вибирають для перевезення своїх сімей.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

Чому поліція не може штрафувати «євробляхи» без даних митниці

Адвокат пояснив, що поліція не може безмежно штрафувати авто на іноземній реєстрації. Нові зміни до…

18.12.2025

Hyundai та KIA посилюють захист авто в США після хвилі масових викрадень

Після кількох років масових викрадень автомобілів у США Hyundai та KIA погодилися посилити безпеку своїх…

18.12.2025

Патрульна поліція запускає TruCAM ще на 14 нових ділянках доріг

Патрульна поліція з 18 грудня розширює використання приладів TruCAM на українських дорогах. Відтепер вимірювання швидкості…

18.12.2025

Експерти розповіли, як захистити авто від пошкоджень у холодну пору

Тривале зберігання автомобіля в зимових умовах може бути небезпечним. За словами експертів, нестабільна погода сприяє…

18.12.2025

Ford ховає Focus і робить ставку на SUV: оголошено новинки 2026 року

Ford готує масштабне оновлення європейської лінійки, яке стане ключовим для бренду. У 2026 році на…

18.12.2025

Honda працює над новим поколінням двигуна V4

Honda активно працює над новим поколінням двигуна V4, що підтверджують свіжі патентні заявки компанії наприкінці…

18.12.2025