Новини

Автоексперти з’ясували, наскільки позашляховики безпечніші за компактні моделі

Щороку автовиробники покращують системи активної та пасивної безпеки, а рейтингові комісії, на кшталт того ж IIHS або Euro NCAP, регулярно посилюють правила краш-тестів. Ми вирішили поставити питання, чи є певна залежність частоти летальних наслідків в результаті ДТП від розміру автомобіля.

Експерти IIHS провели ряд досліджень і з’ясували, чи є повнопривідний позашляховик більш безпечним при зіткненні у порівнянні зі звичайним седаном або хетчбеком. Проте варто зазначити, що статистика не дає повного уявлення про те, як насправді рухалися учасники ДТП, вік людей, досвід водіння та підлога, а також якість дорожнього покриття.

Всі класи автомобілів можна умовно поділити на три зразкові категорії: компактні, середні та повнорозмірні. У ході дослідження з’ясувалося, що в сегменті седанів та хетчбеків на кожні десять мільярдів миль пробігу припадає 36 аварій із летальним кінцем. У компактному класі показник збільшується до 78 смертей на 10 мільярдів миль пробігу. Аналогічна тенденція простежується й у сегменті позашляховиків. У компактних SUV ймовірність загинути приблизно в чотири рази вище, ніж у повнорозмірних.

Якщо ж взяти за основу американський ринок, то з 20 моделей, на які припадає 9 або менше смертей, щороку з сегмента компактних моделей входять лише Range Rover Evoque , Volkswagen Golf , Nissan Leaf і  Mitsubishi Outlander . Інші автомобілі з низьким рівнем смертності мають більший розмір. Примітно, що у списку 20 моделей із найвищим рівнем смертності 15 моделей класифікуються як компактні. Якщо ж усереднити статистичні дані, то з’ясовується, що середній показник смертності для легкових авто становить 36 смертей на 10 мільярдів миль пробігу, а серед позашляховиків і пікапів показник становить 19 і 18 відповідно.

Найбезпечнішими виявилися мінівени, адже в них гине 15 людей на 10 мільярдів миль. Експерти припускають, що такий результат пов’язаний не тільки з розмірами та масою таких машин, а й з тим, що їх переважно вибирають для перевезення своїх сімей.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

Dacia Jogger отримала одну зірку Euro NCAP, але залишилася привабливою для сімей

Коли Dacia Jogger вперше протестували на Euro NCAP, він отримав лише одну зірку, бо виробник…

26.11.2025

Як не потрапити на шахраїв при покупці шин онлайн

В останні роки інтернет перетворився на справжнє поле діяльності шахраїв, які навчилися майстерно підробляти сайти…

26.11.2025

Toyota оновила Corolla перед виходом нового покоління у 2026 році

Toyota завершила модернізацію поточного покоління свого культового седана перед виходом нової генерації наприкінці 2026 року.…

26.11.2025

Ford готує дешевші електрокари завдяки інноваційним методам виробництва

Ford готує масштабне оновлення своєї електричної лінійки, створюючи платформу Universal EV Platform (UEV) для більш…

26.11.2025

В Україні почастішали штрафи для пішоходів за порушення ПДР

В Україні поступово завершується епоха, коли правила дорожнього руху вважалися обов'язковими лише для водіїв. Довгі…

26.11.2025

Skoda показала футуристичний електроконсепт із відсилкою до Superb (фото)

Електромобілі вже міцно закріпилися на ринку, і різні бренди реагують на цю зміну по-різному. Skoda…

26.11.2025