Головна Новини В Україні може подорожчати страховка авто

В Україні може подорожчати страховка авто

0
416

Національний банк України пропонує змінити чинний порядок обов’язкового страхування відповідальності водіїв.

Про це повідомляє прес-служба НБУ.

Так, до нововведень відноситься збільшення розміру страхових компенсацій потерпілим при ДТП в рамках договорів ОСАЦВ і новий механізм розрахунку страхового платежу.

Регулятор розробив два проекти ухвали правління, які винесені на громадське обговорення. Зауваження та пропозиції до документів можна подати до 26 листопада.

При цьому в Нацбанку пояснили, що востаннє страхові виплати за договорами ОСАЦВ змінювалися 2019-го. Проте розмір компенсації має підвищуватись щодо показника інфляції. Регулятор висловив думку, що це дозволить підвищити рівень захисту постраждалих у ДТП.

Зокрема, проектами пропонується збільшити ліміти страхових виплат за автоцивілкою таким чином:

  • зі 130 до 160 тис. грн на одного потерпілого – якщо внаслідок ДТП з вини водія було завдано шкоди майну третіх осіб;
  • з 260 до 320 тис. грн за одного потерпілого – за шкоду, заподіяну життю та здоров’ю потерпілих у ДТП;
  • з 50 до 80 тис. грн за одного потерпілого – у разі, якщо фіксація страхового випадку відбувається шляхом оформлення європротоколу (без участі поліції). При цьому скористатися європротоколом можна за взаємною згодою водіїв-учасників, які мають поліси ОСАЦВ. Однак у ДТП постраждалих людей не повинно бути, а у автовласників не можуть мати ознак наркотичного, алкогольного сп’яніння.

На додаток до цього за пропозицією Моторного транспортного бюро (МТБ) передбачено затвердити розмір базової страховки автомобіля за договорами ОСАЦВ розміром 180 гривень. А ось визначати кінцеву вартість “автоцивілки” вже в залежності від коригувальних коефіцієнтів у кожному конкретному випадку.

Ці коефіцієнти також пропонується затвердити проектом постанови правління Нацбанку. Таким чином, сума страховки залежатиме від:

  • Тип транспортного засобу;
  • місця реєстрації (проживання) водія чи розташування підприємства;
  • сфери використання авто (наприклад, таксі, вантажні перевезення тощо);
  • власника транспортного засобу (фізособа або юрособа);
  • “віку” авто;
  • строку дії договору страхування та способу його складання;
  • Наявності страхових випадків у минулому.

Крім того, у НБУ запропонували створити на базі МТБ єдину централізовану базу даних щодо обов’язкового страхування відповідальності водіїв. До неї будуть вноситися всі діючі та припинені договори автострахування, дані про страхові випадки, а також транспортні засоби та їх власники.

Слід зазначити, що ОСАЦВ – обов’язкове страхування соціальної відповідальності, яку водії повинні отримати до реєстрації автомобіля. Таку страховку треба оформлювати щороку. Автоцивілка покриває збитки, заподіяні потерпілій стороні, в межах затверджених лімітів.

Зараз читають  Анонсовано перший електромобіль із запасом ходу 1000 км. І це не Tesla

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.

Дякуємо!

Тепер редактори знають.