Глобальна брак мікрочіпів вже завдала серйозного удару по автомобільній промисловості, навіть змусивши деякі компанії закритися. Однак автовиробники стикаються з ще більш серйозною проблемою, яка може мати руйнівні наслідки для сектора, попереджає Financial Times.
В даний час близько 90% світового виробництва магнію доводиться на Китай. Цей метал життєво важливий для виробництва ряду різних автомобільних компонентів. Його сплав з алюмінієм широко поширений і використовується у всьому – від паливних баків до рам сидінь і легкосплавних дисків.
Через енергетичну кризу китайський уряд закрив 35 з 50 своїх магнієвих заводів, і скоро у всьому світі відчується брак металу. Перші ознаки цього з’явилися в серпні, коли влада самої густонаселеної країни світу почали скорочувати виробництво в країні, і поки обмеження будуть діяти до кінця року.
Закриття заводів і спад виробництва, природно, призвели до зростання ціни. Аналітики відзначають, що у вересні тонна магнію вже коштує від 6207 до 6983 доларів, що на 36% більше, ніж в серпні. Очікується, що в цьому місяці ціна на метал підскочить ще більше.
Скорочення поставок магнію в поєднанні з нестачею мікрочіпів поставить галузь перед ще більш серйозними випробуваннями на початку наступного року, коли запаси виробників повністю виснажаться.
Офіційна прем'єра кросовера Dacia Duster третього покоління відбулася восени 2023 року. Спочатку новинку представили на…
На автосалоні в Нью-Йорку оголосили переможців міжнародної премії World Car Awards 2025, яка традиційно відзначає…
Після того, як значно підвищилася вартість послуг у сервісних центрах з ремонту машин, багато водіїв…
Цього року компанія Jeep планує розпочати виробництво нової моделі Jeep Compass 2026, яка, за очікуваннями,…
У лютому 2025 року продажі нових автомобілів у Європі досягли 966 300 одиниць, що на…
Компанія Tesla запустила акції з великими знижками на свій пікап Cybertruck, додаючи до цього додаткові…
Leave a Comment