Глобальна брак мікрочіпів вже завдала серйозного удару по автомобільній промисловості, навіть змусивши деякі компанії закритися. Однак автовиробники стикаються з ще більш серйозною проблемою, яка може мати руйнівні наслідки для сектора, попереджає Financial Times.
В даний час близько 90% світового виробництва магнію доводиться на Китай. Цей метал життєво важливий для виробництва ряду різних автомобільних компонентів. Його сплав з алюмінієм широко поширений і використовується у всьому – від паливних баків до рам сидінь і легкосплавних дисків.
Через енергетичну кризу китайський уряд закрив 35 з 50 своїх магнієвих заводів, і скоро у всьому світі відчується брак металу. Перші ознаки цього з’явилися в серпні, коли влада самої густонаселеної країни світу почали скорочувати виробництво в країні, і поки обмеження будуть діяти до кінця року.
Закриття заводів і спад виробництва, природно, призвели до зростання ціни. Аналітики відзначають, що у вересні тонна магнію вже коштує від 6207 до 6983 доларів, що на 36% більше, ніж в серпні. Очікується, що в цьому місяці ціна на метал підскочить ще більше.
Скорочення поставок магнію в поєднанні з нестачею мікрочіпів поставить галузь перед ще більш серйозними випробуваннями на початку наступного року, коли запаси виробників повністю виснажаться.
До проблемних авто для зимового періоду можна віднести не тільки бюджетні марки, але й деякі…
За порушення правил дорожнього руху в Україні можуть бути дуже серйозні наслідки, і одним з…
Зима — це той період, коли машина може стати твоїм головним клопотом, особливо якщо вона…
Згідно з аналізом ринку старих автомобілів від Gaspedaal.nl, електромобілі втрачають свою вартість на 15% швидше,…
Коли батарея електромобіля сідає в нуль, це може бути справжнім кошмаром, якщо поруч немає зарядної…
Volkswagen офіційно оголосив ціни на новий електричний фургон e-Transporter , який готовий скласти конкуренцію Ford…
Leave a Comment