Глобальна брак мікрочіпів вже завдала серйозного удару по автомобільній промисловості, навіть змусивши деякі компанії закритися. Однак автовиробники стикаються з ще більш серйозною проблемою, яка може мати руйнівні наслідки для сектора, попереджає Financial Times.
В даний час близько 90% світового виробництва магнію доводиться на Китай. Цей метал життєво важливий для виробництва ряду різних автомобільних компонентів. Його сплав з алюмінієм широко поширений і використовується у всьому – від паливних баків до рам сидінь і легкосплавних дисків.
Через енергетичну кризу китайський уряд закрив 35 з 50 своїх магнієвих заводів, і скоро у всьому світі відчується брак металу. Перші ознаки цього з’явилися в серпні, коли влада самої густонаселеної країни світу почали скорочувати виробництво в країні, і поки обмеження будуть діяти до кінця року.
Закриття заводів і спад виробництва, природно, призвели до зростання ціни. Аналітики відзначають, що у вересні тонна магнію вже коштує від 6207 до 6983 доларів, що на 36% більше, ніж в серпні. Очікується, що в цьому місяці ціна на метал підскочить ще більше.
Скорочення поставок магнію в поєднанні з нестачею мікрочіпів поставить галузь перед ще більш серйозними випробуваннями на початку наступного року, коли запаси виробників повністю виснажаться.