Новини

Ціни на авто виростуть: в Україні почався дефіцит популярних моделей

Share

Світовий автопром відчуває дефіцит мікрочіпів вже більше року. Тепер з цією проблемою зіткнувся і український авторинок.

В Україні почав відчуватися дефіцит ряду популярних моделей авто. На складах дилерів залишилося дуже мало машин і за деякими з них вже вишикувалися черги. Про це в Facebook розповів генеральний директор компанії OTP Leasing Андрій Павлушин.

Як приклад Андрій Павлушин наводить ситуацію з пошуком недорогого седана Skoda, Nissan або Toyota на замовлення клієнта. На весь Київ в цьому сегменті знайшли всього дві машини.

Наскільки подорожчають автомобілі в Україні

Дефіцит авто в Україні вже гостро відчувається, повідомляє Auto-Consulting. Причому, не вистачає саме популярних моделей. Так, на кросовер Toyota RAV4 зараз просто не приймають замовлення. Можливо, в жовтні або листопаді відкриються склади, але в цьому випадку машини надійдуть в нашу країну в лютому-березні. Причому, покупці не зможуть вибирати особливі комплектації – доведеться брати те, що буде на складі.

Купити Renault Duster 2021 можна, але в основному запропоновані версії з переднім приводом і механічною КПП. Повнопривідні кросовери очікуються в жовтні, а популярна модифікація з дизелем і автоматом – в листопаді.

Схожа ситуація – і з Suzuki Vitara, купити можна тільки передньопривідні варіанти, а модифікації з повним приводом очікуються вже в 2022 році.

Skoda Octavia можна замовити, але привезуть авто тільки в лютому і тільки з 1,4-літровим турбомотором. Інші версії очікуються в квітні-березні.

Через дефіцит ціни на авто в Україні поповзуть вгору. Втім, подорожчання не буде різким – в середньому на 1-2% на місяць .

Дефіцит мікрочіпів – проблема глобальна

Світовий автопром відчуває гострий дефіцит мікросхем з 2020 року. І справа не тільки і не стільки в епідемії коронавируса. Два найбільших підприємства з випуску мікрочіпів (в Японії і Китаї) постраждали від найсильніших пожеж і різко скоротили виробництво.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Чому водіям в тумані слід вимикати дальнє світло та відкривати вікна

Коли потрапляєш у туман, просто нічого не видно. Відчуття таке, ніби ти їдеш у молоці,…

22.11.2024

Водіям пояснили, за яких умов автомобілі стають невидимими для камер

Багато автовласників, отримуючи при порушенні правил нечіткі знімки з дорожніх камер, помилково вважають, що вони…

22.11.2024

Прості способи швидко оцінити якість бензину

Зараз, коли ціни на бензин просто зашкалюють, а грошей у багатьох не вистачає, на ринку…

22.11.2024

Наступний BMW M3 отримає універсальну версію

BMW M3 готується до повернення у сьомому поколінні, пропонуючи вибір між класичним рядним шестициліндровим двигуном…

22.11.2024

Як зберігати шини без дисків, щоб вони служили довше

Шини псуються не тільки від їзди, а й від того, як їх зберігати. Якщо зробити…

22.11.2024

Електрокар Kia EV6 отримав віртуальну коробку передач

Електричний Kia EV6, який встиг за недовге життя здобути купу нагород, у тому числі стати…

22.11.2024