Електрифікація автомобілів виявилася невигідною для виробників

Електромобілі нікуди не дінуться, в цьому немає ніяких сумнівів. Однак, хоча адміністрація президента Байдена націлена на те, щоб до 2030 року половина всіх продажів автомобілів в США припадала на електромобілі, перехід від старих до нових технологій далеко не безболісний.

Час читання: < 1 хв.
0

GM, Tesla, Porsche, Ford, Hyundai і BMW – лише деякі з брендів, у яких були проблеми з електромобілями. Згідно зі звітом CNBC, хоча вони витрачають мільярди на їх розробку, вони також витрачають значні суми на відгуки.

Клієнти повідомляли про спалах електромобілів, відключеннях електроенергії і труднощі з запуском і зарядкою автомобілів. Наприклад, Chevrolet Bolt був відкликаний через двох «рідкісних виробничих дефектів» літій-іонних акумуляторних елементів в акумуляторному блоці, який, як очікується, обійдеться GM в 800 мільйонів доларів. 

Porsche Taycan також відправлений в сервісний центр в зв’язку з помилкою програмного забезпечення, яка може спровокувати втрату управління. Інші приклади відгуків, з якими зіткнулися автовиробники, – це кросовер Ford Mach-E і відгук Kuga PHEV за 400 мільйонів доларів і відгук Hyundai Kona EV за 900 мільйонів доларів.

Реклама

Хоча електромобілі становлять усього близько 3% річних продажів автомобілів в Сполучених Штатах, вони, схоже, непропорційно причетні до спалаху транспортних засобів. У той час як експерти все ще намагаються визначити частоту виникнення пожеж на електромобілях, в одному зі звітів Лондонській пожежної бригади йдеться, що автомобілі з підзарядкою від електромережі були причиною зростання більш ніж удвічі випадків загоряння бензинових або дизельних автомобілів.

За словами головного аналітика Guidehouse Insights Сема Абуелсаміда, «виробничі процеси дійсно необхідно посилити. Це частина роботи з батареями. Їм не подобається спека і забруднення. Вони дуже чутливі ».

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!