Як в уряді хочуть регулювати персональний електротранспорт

Час читання: < 1 хв.
0

Робоча група при Мінінфраструктури затвердила Тимчасовий порядок користування персональним електротранспортом, який дає визначення такому транспорту і встановлює обов’язки користувачів.

Відповідний порядок є в розпорядженні ЕП.

Так, персональний електротранспорт є таким, якщо він обладнаний електродвигуном, одним, двома або трьома колесами, не обладнаний сидінням і призначений для руху однієї людини.

Реклама

Його маса повинна становити до 20 кг, а потужність двигуна – до 1 кВт. Водночас, незрозуміло, як будуть регулюватися транспортні засоби понад ці норми. Наприклад, на українському ринку представлені електросамокати вагою до 40 кг і потужністю понад 2 кВт.

Водночас зазначається, що електротранспорт не підлягає обов’язковій державній реєстрації за умови, якщо його характеристики відповідають визначенню.

Користувачі електротранспорту зобов’язані не перевищувати максимально допустиму масу, встановлену для переміщень на такому транспорті.

Вони також мусять дотримуватися всіх чинних законів і правил дорожнього руху, наприклад, не використовувати такий транспорт під впливом алкоголю, наркотичних засобів тощо.

Забороняється пересуватися проти напрямку руху, перевозити пасажирів, використовувати мобільні телефони та інші пристрої, їздити на несправному транспорті.

Під час руху по тротуару користувач зобов’язаний не створювати перешкод для руху пішоходів і віддавати їм пріоритет в русі.

Залишати електротранспорт можна в місцях, дозволених для паркування велосипедів, якщо для пішоходів залишається більше 2 м для проходу. В інших місцях – якщо це не створює перешкод для інших учасників дорожнього руху.

Заборонено залишати електротранспорт на автомобільних парковках, на проїжджій частині, під мостами, в парках, на території історичних пам’яток тощо.

Водночас порядок не містить згадок про правові наслідки недотримання зазначених правил.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!