Ціни на електромобілі в Європі виросли на 28%, а в Китаї впали вдвічі

Згідно зі звітом компанії Jato Dynamics, що займається аналізом автомобільних даних, ціни на електромобілі на західних ринках різко відрізнялися від цін в Китаї за останнє десятиліття.

Час читання: 2 хв.
0

З 2011 року середня ціна нового електромобіля в Китаї впала від 41 800 євро до 22 100 євро, тобто на 47%. У Європі, однак, середній показник збільшився з 33 292 євро в 2012 році до 42 568 евро в цьому році – зростання на 28%. Середні ціни в США виросли ще більше – на 38% за останнє десятиліття.

Електромобілі в Великобританії на 52% дорожчі автомобілів з ДВЗ, а в Нідерландах цей показник становить 54%. Норвегія – єдина європейська країна, яка змінила тенденцію, де середній електромобіль стоїть на 8500 євро менше, ніж середній бензиновий або дизельний автомобіль.

Згідно зі звітом, прогрес Китаю за останнє десятиліття є результатом консолідованих зусиль по закріпленню за собою лідерства в індустрії електромобілів після великих державних інвестицій в 2009 році.

Реклама

В результаті він вже почав поступово відмовлятися від стимулів для споживачів, в той час як виробники в Європі як і раніше сильно залежать від державних програм допомоги по забезпеченню широкої доступності електромобілів.

Китай також зосередився на доступному сегменті ринку, при цьому 40% продажів електромобілів доводиться на сегмент міських автомобілів, де середня ціна становить 6 700 євро. Найдешевший електромобіль можна купити всього за 3 700 євро, що різко контрастує з мінімумом в 15 470 євро, необхідним для покупки електромобіля в Європі. У США найдешевший електромобіль коштує 24 800 євро.

«Уряду і виробники домоглися значного прогресу за останнє десятиліття в розширенні ринку електромобілів. Однак галузь залишається під тиском, оскільки вона продовжує адаптуватися до вимог цілей сталого розвитку і мінливих ринкових силам », – сказав генеральний директор Jato Dynamics Девід Крайчек.

У звіті говориться, що неясно, як європейські і американські автовиробники будуть адаптуватися, коли стимули для покупки електромобілів почнуть знижуватися, але в ньому наводяться Tesla і Volkswagen в якості прикладів того, як знизити виробничі витрати і підвищити прибутковість.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!