Ціни на електромобілі в Європі виросли на 28%, а в Китаї впали вдвічі

Згідно зі звітом компанії Jato Dynamics, що займається аналізом автомобільних даних, ціни на електромобілі на західних ринках різко відрізнялися від цін в Китаї за останнє десятиліття.

0
301

З 2011 року середня ціна нового електромобіля в Китаї впала від 41 800 євро до 22 100 євро, тобто на 47%. У Європі, однак, середній показник збільшився з 33 292 євро в 2012 році до 42 568 евро в цьому році – зростання на 28%. Середні ціни в США виросли ще більше – на 38% за останнє десятиліття.

Електромобілі в Великобританії на 52% дорожчі автомобілів з ДВЗ, а в Нідерландах цей показник становить 54%. Норвегія – єдина європейська країна, яка змінила тенденцію, де середній електромобіль стоїть на 8500 євро менше, ніж середній бензиновий або дизельний автомобіль.

Згідно зі звітом, прогрес Китаю за останнє десятиліття є результатом консолідованих зусиль по закріпленню за собою лідерства в індустрії електромобілів після великих державних інвестицій в 2009 році.

В результаті він вже почав поступово відмовлятися від стимулів для споживачів, в той час як виробники в Європі як і раніше сильно залежать від державних програм допомоги по забезпеченню широкої доступності електромобілів.

Читайте також  Назвали найкращі гібриди і електрокари до $ 20 000

Китай також зосередився на доступному сегменті ринку, при цьому 40% продажів електромобілів доводиться на сегмент міських автомобілів, де середня ціна становить 6 700 євро. Найдешевший електромобіль можна купити всього за 3 700 євро, що різко контрастує з мінімумом в 15 470 євро, необхідним для покупки електромобіля в Європі. У США найдешевший електромобіль коштує 24 800 євро.

«Уряду і виробники домоглися значного прогресу за останнє десятиліття в розширенні ринку електромобілів. Однак галузь залишається під тиском, оскільки вона продовжує адаптуватися до вимог цілей сталого розвитку і мінливих ринкових силам », – сказав генеральний директор Jato Dynamics Девід Крайчек.

У звіті говориться, що неясно, як європейські і американські автовиробники будуть адаптуватися, коли стимули для покупки електромобілів почнуть знижуватися, але в ньому наводяться Tesla і Volkswagen в якості прикладів того, як знизити виробничі витрати і підвищити прибутковість.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.