Volkswagen AG виступає за максимально суворі обмеження по викидам нових автомобілів в Європі. Зазвичай компанії критикують посилення лімітів за обсягом викидів двоокису вуглецю CO2, однак німецький концерн дотримується протилежної позиції, пише UaMotors.com.ua посилаючись на Reuters.
У квітні Європарламент узгодив закон про скорочення викидів парникових газів в Євросоюзі як мінімум на 55% до 2030 року в порівнянні з показниками 1990-го. Це замінює попередній план щодо зменшення обсягів викидів на 40%.
Більшість автовиробників зустріло звістку скептично: їм доведеться докласти додаткових зусиль і витратити більше коштів на те, щоб укластися в більш суворі норми. Чому ж Volkswagen вітає їх? Відповідь криється в оновленій стратегії німецького концерну. Він уже розробив дві платформи для електромобілів і щосили переходить на них. У цій сфері Volkswagen обігнав усіх традиційних представників автомобільного бізнесу. Масовий перехід на «електрички» для компанії в самому розпалі, в нього вкладені величезні гроші. З огляду на це їй без праці вдасться вписатися в більш суворі еконормам.
Ситуація складається таким чином, що чим нижчі обмеження будуть прийняті в Євросоюзі, тим в більш виграшному становищі опиниться Volkswagen , оскільки для нього це стає конкурентною перевагою за рахунок стрімко зростаючої частки електромобілів (а у них, як відомо, нульовий рівень викидів).
Іншим виробникам не позаздриш: їм доведеться більше грошей витрачати на розробку електромобілів і переоснащення заводів. Або платити «пенальті», якщо вкластися в обмеження все-таки не вдасться.
За інформацією Reuters, на минулому в березні засіданні Європейської асоціації автовиробників (ACEA) головний виконавчий директор Volkswagen AG Герберт Дисс заявив, що компанії вдасться досягти паритету в продажах машин з ДВС і електромобілів до середини 20-х років. Ця заява викликала подив у інших топ-менеджерів, в тому числі глави Renault Луки де Мео. Нагадаємо, сьогодні Volkswagen AG випускає цілу лінійку машин без ДВС: ID.3 , ID.4 , ID.6 , Audi e-tron , Q4 e-tron , Skoda Enyaq iV , Porsche Taycan і інші.
Колись Nissan Leaf асоціювався зі стоянками біля екоярмарків і ресторанів здорового харчування, але тепер цей…
Компанія Dacia, яка раніше асоціювалася виключно з бюджетними автомобілями, сьогодні впевнено кидає виклик мастодонтам автосвіту…
Викрадення автомобіля — одна з найбільших тривог кожного водія, незалежно від країни проживання. Попит на…
Audi Q5 завжди був елегантним і преміальним кросовером, але не виглядав занадто пафосно. Його строгий…
Коли автовиробник обирає для своєї нової моделі назву Epiq, мимоволі виникає думка: «Чи не занадто…
Спільне підприємство SAIC Volkswagen зробило знакову заяву, яка привернула велику увагу автомобільної спільноти. Компанія оголосила…
Leave a Comment