Volkswagen AG виступає за максимально суворі обмеження по викидам нових автомобілів в Європі. Зазвичай компанії критикують посилення лімітів за обсягом викидів двоокису вуглецю CO2, однак німецький концерн дотримується протилежної позиції, пише UaMotors.com.ua посилаючись на Reuters.
У квітні Європарламент узгодив закон про скорочення викидів парникових газів в Євросоюзі як мінімум на 55% до 2030 року в порівнянні з показниками 1990-го. Це замінює попередній план щодо зменшення обсягів викидів на 40%.
Більшість автовиробників зустріло звістку скептично: їм доведеться докласти додаткових зусиль і витратити більше коштів на те, щоб укластися в більш суворі норми. Чому ж Volkswagen вітає їх? Відповідь криється в оновленій стратегії німецького концерну. Він уже розробив дві платформи для електромобілів і щосили переходить на них. У цій сфері Volkswagen обігнав усіх традиційних представників автомобільного бізнесу. Масовий перехід на «електрички» для компанії в самому розпалі, в нього вкладені величезні гроші. З огляду на це їй без праці вдасться вписатися в більш суворі еконормам.
Ситуація складається таким чином, що чим нижчі обмеження будуть прийняті в Євросоюзі, тим в більш виграшному становищі опиниться Volkswagen , оскільки для нього це стає конкурентною перевагою за рахунок стрімко зростаючої частки електромобілів (а у них, як відомо, нульовий рівень викидів).
Іншим виробникам не позаздриш: їм доведеться більше грошей витрачати на розробку електромобілів і переоснащення заводів. Або платити «пенальті», якщо вкластися в обмеження все-таки не вдасться.
За інформацією Reuters, на минулому в березні засіданні Європейської асоціації автовиробників (ACEA) головний виконавчий директор Volkswagen AG Герберт Дисс заявив, що компанії вдасться досягти паритету в продажах машин з ДВС і електромобілів до середини 20-х років. Ця заява викликала подив у інших топ-менеджерів, в тому числі глави Renault Луки де Мео. Нагадаємо, сьогодні Volkswagen AG випускає цілу лінійку машин без ДВС: ID.3 , ID.4 , ID.6 , Audi e-tron , Q4 e-tron , Skoda Enyaq iV , Porsche Taycan і інші.
Інформаційний знак у формі білого ромба на синьому тлі не позначає смугу для автомобілів Renault.…
Найдешевший новий електромобіль Tesla багато покупців очікували за ціною близько 25 000 доларів. Розмови про…
Українцям готують зміни правил оптової та роздрібної торгівлі вживаними автомобілями. Зокрема, пропонується запровадити норму, яка…
Mercedes-Benz пояснив, навіщо потрібний електричний G-Class. Розробка "батарейної" версії позашляховика пояснюється "стратегією зниження ризиків". Керівник…
У 2025 році після 19 років роботи гоночна команда Red Bull Racing втратить свого геніального…
Модернізований кросовер Cupra Formentor 2025 модельного року представили під іміджевим брендом, який компанія SEAT створила…
Leave a Comment