Новини

Компанія Volkswagen закликає європейську владу ввести ще жорсткіші обмеження CO2

Volkswagen AG виступає за максимально суворі обмеження по викидам нових автомобілів в Європі. Зазвичай компанії критикують посилення лімітів за обсягом викидів двоокису вуглецю CO2, однак німецький концерн дотримується протилежної позиції, пише UaMotors.com.ua посилаючись на Reuters.

У квітні Європарламент узгодив закон про скорочення викидів парникових газів в Євросоюзі як мінімум на 55% до 2030 року в порівнянні з показниками 1990-го. Це замінює попередній план щодо зменшення обсягів викидів на 40%.

Більшість автовиробників зустріло звістку скептично: їм доведеться докласти додаткових зусиль і витратити більше коштів на те, щоб укластися в більш суворі норми. Чому ж Volkswagen вітає їх? Відповідь криється в оновленій стратегії німецького концерну. Він уже розробив дві платформи для електромобілів і щосили переходить на них. У цій сфері Volkswagen обігнав усіх традиційних представників автомобільного бізнесу. Масовий перехід на «електрички» для компанії в самому розпалі, в нього вкладені величезні гроші. З огляду на це їй без праці вдасться вписатися в більш суворі еконормам.

Ситуація складається таким чином, що чим нижчі обмеження будуть прийняті в Євросоюзі, тим в більш виграшному становищі опиниться Volkswagen , оскільки для нього це стає конкурентною перевагою за рахунок стрімко зростаючої частки електромобілів (а у них, як відомо, нульовий рівень викидів).

Іншим виробникам не позаздриш: їм доведеться більше грошей витрачати на розробку електромобілів і переоснащення заводів. Або платити «пенальті», якщо вкластися в обмеження все-таки не вдасться.

За інформацією Reuters, на минулому в березні засіданні Європейської асоціації автовиробників (ACEA) головний виконавчий директор Volkswagen AG Герберт Дисс заявив, що компанії вдасться досягти паритету в продажах машин з ДВС і електромобілів до середини 20-х років. Ця заява викликала подив у інших топ-менеджерів, в тому числі глави Renault Луки де Мео. Нагадаємо, сьогодні Volkswagen AG випускає цілу лінійку машин без ДВС: ID.3 , ID.4 , ID.6 , Audi e-tron , Q4 e-tron , Skoda Enyaq iV , Porsche Taycan і інші.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Volkswagen

Останні записи

Базові Tesla Model 3 і Y більше не мають FM/AM-радіо

Tesla представила оновлені базові версії Model 3 і Model Y, які більше не оснащуються FM/AM-радіо.…

09.10.2025

Audi представила оновлений Q5L 2026 для китайського ринку

Audi представила оновлену версію кросовера Q5L 2026 року, орієнтовану на китайський ринок. Модель отримала збільшену…

09.10.2025

Топ-3 критичні помилки на дорозі, що можуть коштувати життя

Багато водіїв вважають, що траса безпечніша за міські дороги, проте на швидкісних ділянках наслідки ДТП…

09.10.2025

Названо автомобілі, які механіки радять уникати через серйозні проблеми

Попри популярність, деякі автомобілі мають серйозні технічні проблеми, через які навіть досвідчені механіки часто радять…

09.10.2025

Моторист розповів, як знизити витрату оливи без розбору двигуна

Підвищена витрата оливи - поширена проблема автомобілів з пробігом, але не завжди вона означає необхідність…

09.10.2025

Два питання поліції, на які водіям не варто відповідати

Під час зупинки на дорозі поліцейський може ставити багато питань, але на два з них…

09.10.2025