Новини

Компанія Volkswagen закликає європейську владу ввести ще жорсткіші обмеження CO2

Share

Volkswagen AG виступає за максимально суворі обмеження по викидам нових автомобілів в Європі. Зазвичай компанії критикують посилення лімітів за обсягом викидів двоокису вуглецю CO2, однак німецький концерн дотримується протилежної позиції, пише UaMotors.com.ua посилаючись на Reuters.

У квітні Європарламент узгодив закон про скорочення викидів парникових газів в Євросоюзі як мінімум на 55% до 2030 року в порівнянні з показниками 1990-го. Це замінює попередній план щодо зменшення обсягів викидів на 40%.

Більшість автовиробників зустріло звістку скептично: їм доведеться докласти додаткових зусиль і витратити більше коштів на те, щоб укластися в більш суворі норми. Чому ж Volkswagen вітає їх? Відповідь криється в оновленій стратегії німецького концерну. Він уже розробив дві платформи для електромобілів і щосили переходить на них. У цій сфері Volkswagen обігнав усіх традиційних представників автомобільного бізнесу. Масовий перехід на «електрички» для компанії в самому розпалі, в нього вкладені величезні гроші. З огляду на це їй без праці вдасться вписатися в більш суворі еконормам.

Ситуація складається таким чином, що чим нижчі обмеження будуть прийняті в Євросоюзі, тим в більш виграшному становищі опиниться Volkswagen , оскільки для нього це стає конкурентною перевагою за рахунок стрімко зростаючої частки електромобілів (а у них, як відомо, нульовий рівень викидів).

Іншим виробникам не позаздриш: їм доведеться більше грошей витрачати на розробку електромобілів і переоснащення заводів. Або платити «пенальті», якщо вкластися в обмеження все-таки не вдасться.

За інформацією Reuters, на минулому в березні засіданні Європейської асоціації автовиробників (ACEA) головний виконавчий директор Volkswagen AG Герберт Дисс заявив, що компанії вдасться досягти паритету в продажах машин з ДВС і електромобілів до середини 20-х років. Ця заява викликала подив у інших топ-менеджерів, в тому числі глави Renault Луки де Мео. Нагадаємо, сьогодні Volkswagen AG випускає цілу лінійку машин без ДВС: ID.3 , ID.4 , ID.6 , Audi e-tron , Q4 e-tron , Skoda Enyaq iV , Porsche Taycan і інші.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Volkswagen

Останні записи

Новий Nissan Leaf стане кросовером у 2026 році

Колись Nissan Leaf асоціювався зі стоянками біля екоярмарків і ресторанів здорового харчування, але тепер цей…

06.04.2025

Новий Dacia Grand Kombi прагне обійти Passat і Superb

Компанія Dacia, яка раніше асоціювалася виключно з бюджетними автомобілями, сьогодні впевнено кидає виклик мастодонтам автосвіту…

06.04.2025

Як захистити авто від викрадення: прості й ефективні методи для водіїв

Викрадення автомобіля — одна з найбільших тривог кожного водія, незалежно від країни проживання. Попит на…

06.04.2025

Audi представила оновлений купе-кросовер Q5 Sportback з новим дизайном

Audi Q5 завжди був елегантним і преміальним кросовером, але не виглядав занадто пафосно. Його строгий…

06.04.2025

Skoda представить компактний електрокросовер Epiq 2025 із запасом ходу 400 км

Коли автовиробник обирає для своєї нової моделі назву Epiq, мимоволі виникає думка: «Чи не занадто…

06.04.2025

Volkswagen пропонує кросовери з довічною гарантією, але не без умов

Спільне підприємство SAIC Volkswagen зробило знакову заяву, яка привернула велику увагу автомобільної спільноти. Компанія оголосила…

06.04.2025