Компанія Volkswagen закликає європейську владу ввести ще жорсткіші обмеження CO2

0
61

Volkswagen AG виступає за максимально суворі обмеження по викидам нових автомобілів в Європі. Зазвичай компанії критикують посилення лімітів за обсягом викидів двоокису вуглецю CO2, однак німецький концерн дотримується протилежної позиції, пише UaMotors.com.ua посилаючись на Reuters.

У квітні Європарламент узгодив закон про скорочення викидів парникових газів в Євросоюзі як мінімум на 55% до 2030 року в порівнянні з показниками 1990-го. Це замінює попередній план щодо зменшення обсягів викидів на 40%.

Більшість автовиробників зустріло звістку скептично: їм доведеться докласти додаткових зусиль і витратити більше коштів на те, щоб укластися в більш суворі норми. Чому ж Volkswagen вітає їх? Відповідь криється в оновленій стратегії німецького концерну. Він уже розробив дві платформи для електромобілів і щосили переходить на них. У цій сфері Volkswagen обігнав усіх традиційних представників автомобільного бізнесу. Масовий перехід на «електрички» для компанії в самому розпалі, в нього вкладені величезні гроші. З огляду на це їй без праці вдасться вписатися в більш суворі еконормам.

Зараз читають  Ford відкликає 115 тис. позашляховиків Ford Bronco Sport

Ситуація складається таким чином, що чим нижчі обмеження будуть прийняті в Євросоюзі, тим в більш виграшному становищі опиниться Volkswagen , оскільки для нього це стає конкурентною перевагою за рахунок стрімко зростаючої частки електромобілів (а у них, як відомо, нульовий рівень викидів).

Іншим виробникам не позаздриш: їм доведеться більше грошей витрачати на розробку електромобілів і переоснащення заводів. Або платити «пенальті», якщо вкластися в обмеження все-таки не вдасться.

За інформацією Reuters, на минулому в березні засіданні Європейської асоціації автовиробників (ACEA) головний виконавчий директор Volkswagen AG Герберт Дисс заявив, що компанії вдасться досягти паритету в продажах машин з ДВС і електромобілів до середини 20-х років. Ця заява викликала подив у інших топ-менеджерів, в тому числі глави Renault Луки де Мео. Нагадаємо, сьогодні Volkswagen AG випускає цілу лінійку машин без ДВС: ID.3 , ID.4 , ID.6 , Audi e-tron , Q4 e-tron , Skoda Enyaq iV , Porsche Taycan і інші.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.