Український автопарк найстаріший в Європі

0
39

За інформацією AUTO-Consulting, станом на початок 2021 року середній вік легкових автомобілів в Україні становить 22,7 років. З таким показником український автопарк – найстаріший в Європі. Для порівняння, середній показник по ЄС для легкових автомобілів складає 10,8 років.

Серед лідерів – в 2019 році у Великобританії середній вік автопарку склав 8 років, у Франції – 9, в Німеччині – 9,5 років. У Нідерландах і Італії – вік в діапазоні 10-11 років.

Абсолютний чемпіон Європи з результатом 6,4 року – Люксембург. Аутсайдер – Литва (16,9), хоча за неофіційними відомостями в Болгарії ситуація не краща.

Середній вік легкових автомобілів в Росії сьогодні 13,6 років. Близько показники в Португалії (12,9 року) і Польщі (13,9), трохи вище показник в Чехії (14,8) і Греції (15,7). У Молдові вік автопарку також менше, ніж в Україні.

За розрахунками AUTO-Consulting, український автопарк старіє вже 6-й рік поспіль. Мінімальний показник середнього віку легкових автомобілів в парку був на початку 2009 року – 17,7 років. А 10 років тому – на початку 2011 року – вік автопарку становив 18,7 років. Тобто за 10 років український парк легкових автомобілів постарів на 4 роки.

Читайте також  Екологи вимагають заборонити рекламу позашляховиків і кросоверів

Відзначимо, що за попередні 10 років Європейський автопарк також постарів – але значно менше – на рік-півтора.

Шкода від старіння автопарку очевидний. Середній вік машин прямо впливає не тільки на екологію, а й на безпеку руху: у нових моделей більш продумані з точки зору пасивної безпеки кузова і досконалі електронні асистенти, та й подушок безпеки чисельно більше.

А чи є від старіння користь? При бажанні можна знайти і її. Віковий автопарк збільшує затребуваність різних майстерень, СТО, розборок і магазинів запчастин, що, теоретично, веде до зростання їх доходів. Втіха слабке, але іншого поки немає.

За оцінками фахівців, український автопарк і далі продовжить старіти, тому що левова частка імпорту – це старі автомобілі віком 5-15 років, а частка нових автомобілів в структурі імпорту за 2020 рік склав всього 20,5%.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.