«Наш ромб є одним з найбільш впізнаваних символів в світі. Це проста геометрична фігура, що має яскраву індивідуальність. Ми повинні були оновити логотип, наділивши його новим змістом і сучасними цінностями, з якими наш марка буде йти далі », – розповіли в Renault.
Нагадаємо, що ромб використовується в якості символіки французької марки Renault з 1925 року. До цього емблема компанії зазнала редизайн в 2015 році. У свою чергу, новий варіант розроблявся з 2019 року.
Новою емблемою поступово почнуть оснащувати всі машини Renault. Вперше такий логотип можна було побачити на концептуальній моделі під найменуванням 5 Prototype, який став ідеологічним наступником Renault 5 (R5) (випускався з 1972 по 1996 рік).
Крім цього деякий час тому повідомлялося, що японський автовиробник Mitsubishi буде продавати автомобілі Renault з 2023 року. Так японський бренд сподівається стати більш конкурентоспроможними на європейському авторинку.