Компанія Renault змінила логотип

0
78

Не так давно показана Renault новинка з розряду електрокарів продемонструвала і дещо, що залишився непоміченим з боку преси – прототип Renault 5 отримав новий логотип, як спереду, так і ззаду, але передня частина була дійсно важливою.

Справа в тому, що марка вирішила змінити свій підхід до оформлення значка. Прощай, переважаючий тривимірний стиль, що надавав емблемі більш розкішний вигляд. Ставка тепер зроблена на дві лінії, які формують менший і більш плоский знак – він з’явиться на всіх майбутніх моделях бренду. Одна з особливостей полягає в тому, що він дозволяє інтегрувати шильдик в світлові панелі.

Новий логотип Renault став 12-м в історії французького бренду і 9-м, виконаним у формі геометричної фігури. Остання зміна датується 2015 роком.

Читайте також  На скільки ціни на автомобілі відрізняються в різних країнах світу - дослідження

В електромобілях буде встановлене підсвічування, яка більше виділяє французький бренд. Цей новий, більш простий і сучасний логотип, буде замінений у всіх сферах діяльності виробника. Новий імідж не знайшов відображення в новій бізнес-стратегії плану «Renaulution», представленої на початку січня минулого року, але він знайшов відображення в представленому раніше прототипі Renault 5.

Джерела в Renault підтвердили німецькому журналу «Auto Motor Und Sport», що зміна іміджу ефективна, зазначивши, що «група поступово змінює логотип бренду Renault по всіх каналах зв’язку. Логотип на автомобілях і представництвах спочатку не постраждав. Але це станеться, і нові Renault Megane eVision і Kadjar – перші кандидати ».

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.