Не так давно показана Renault новинка з розряду електрокарів продемонструвала і дещо, що залишився непоміченим з боку преси – прототип Renault 5 отримав новий логотип, як спереду, так і ззаду, але передня частина була дійсно важливою.
Справа в тому, що марка вирішила змінити свій підхід до оформлення значка. Прощай, переважаючий тривимірний стиль, що надавав емблемі більш розкішний вигляд. Ставка тепер зроблена на дві лінії, які формують менший і більш плоский знак – він з’явиться на всіх майбутніх моделях бренду. Одна з особливостей полягає в тому, що він дозволяє інтегрувати шильдик в світлові панелі.
Новий логотип Renault став 12-м в історії французького бренду і 9-м, виконаним у формі геометричної фігури. Остання зміна датується 2015 роком.
В електромобілях буде встановлене підсвічування, яка більше виділяє французький бренд. Цей новий, більш простий і сучасний логотип, буде замінений у всіх сферах діяльності виробника. Новий імідж не знайшов відображення в новій бізнес-стратегії плану «Renaulution», представленої на початку січня минулого року, але він знайшов відображення в представленому раніше прототипі Renault 5.
Джерела в Renault підтвердили німецькому журналу «Auto Motor Und Sport», що зміна іміджу ефективна, зазначивши, що «група поступово змінює логотип бренду Renault по всіх каналах зв’язку. Логотип на автомобілях і представництвах спочатку не постраждав. Але це станеться, і нові Renault Megane eVision і Kadjar – перші кандидати ».