Далеко не всі автомобільні новинки потрапляють в Україну. І мова не лише про якісь екзотичні моделі. Іноді буває, що навіть популярні в Європі машину у нас або не з’являються зовсім, або доїжджають з великим запізненням.
Зазвичай така ситуація складається з електромобілями. Поки що переважна кількість виробників не наважується виводити на український ринок недешеві «електрички». Іноді ж причина полягає у попиті. Для прикладу: в Україні погано купують хетчбеки. Тож компанії не поспішають привозити їх до нас.
До добірки MMR увійшли моделі, які вже продаються в Європі, а ось в Україні навіть ще не анонсовані. Але це не означає, що вони не будуть продаватися у нас у майбутньому. Ми лише констатуємо, що виробник з якихось незрозумілих причин не поспішає балувати українців цікавими новинками.
Nissan Juke
Друге покоління Nissan Juke дебютувало ще у 2019 році. Автомобіль вже давно продається в Європі. А ось в Україні його немає навіть на офіційному сайті компанії. Це виглядає ще більш дивно, якщо врахувати, що на тому ж сайті вже відображається електричний кросовер Nissan Ariya, який ще невідомо коли надійде у продаж.
У порівнянні з попередником новий Juke став більше. Приріст в габаритах позитивно позначився на просторості салону. Крім того, у новинки на 20% більший багажник: заявлений обсяг – 422 літра.
Виробник обіцяє якісніші матеріали оздоблення, розширені можливості персоналізації і нові комфортні передні крісла, обшиті комбінованою шкірою.
Peugeot 208
З Peugeot 208 теж відбуваються дивні речі. Попереднє покоління було презентовано в Україні. Але після зміни поколінь на початку 2019 року модель зникла з сайту місцевого представництва. І тут теж є дивно ситуація: французи вже навіть анонсували в Україні електричну версію кросовера Peugeot 2008. А ось хетчбек до українських покупців доїхати не може.
Минулого року європейці визнали 208-й кращим автомобілем року. Дизайн моделі нового покоління став більш спортивним. Досягнуто це за рахунок зміщення лобового скла до задньої частини, що візуально подовжило капот.
Салон оформлено у стилі i-Cockpit. Це триярусна структура з 3D-приборки, верхня частина якої відображає дані в «голографічній формі».
Volkswagen ID.3
В грудні 2020 року Volkswagen ID.3 став найпопулярнішим електромобілем у Європі. Але в Україну його досі не привозять. В представництві компанії пообіцяли, що новинка таки з’явиться у нас, але поки що невідомо, коли. Відомо лише, що точно не цього року.
Хетчбек ID.3 отримав електромотор, встановлений на задній осі, і комплект батарей під днищем. Акумулятори інтегровані в силову структуру кузова. Трійка в назві електромобіля вказує на третій розмірний клас за європейською класифікацією – той самий, до якого відноситься і Volkswagen Golf.
Модифікація 1st оснащується електромотором потужністю 204 кінські сили і батареєю ємністю 58 кіловат-годин. Запас ходу електромобіля складає 424 кілометри.
Renault ZOE
У 2016 році Renault презентувала свій перший електромобіль в Україні – ZOE. Але потім новинка зникла з офіційного сайту представництва. У 2019-му компанія обновила модель. Проте після оновлення електрокар до України так і не повернувся.
Після оновлення запас ходу електромобіля збільшився з 317 до 390 кілометрів (по циклу WLTP). Повністю батареї можна зарядити за 9 годин 25 хвилин. Години зарядки вистачить, щоб проїхати 126 кілометрів. Півгодини «заправки» на 50-кіловатній станції забезпечать запас ходу приблизно на 150 кілометрів.
Skoda Enyaq
У 2020 році Skoda презентувала свій перший електричний кросовер – Skoda Enyaq. І вже точно відомо, що найближчим часом ця новинка в Україні не з’явиться. Як пояснили в місцевому офісі «Шкоди», моделі Enyaq немає серед запланованих презентацій на 2021 рік.
Базовий Enyaq комплектується батареєю ємністю 55 кіловат-годин, яка живить 148-сильний електромотор і забезпечує запас ходу на рівні 340 кілометрів за циклом WLTP. Такий кросовер розганятися до 100 кілометрів на годину за 11,7 секунди.
Більш потужна версія розвиває 179 кінських сил і оснащується батареєю на 62 кіловат-години. Запас ходу – 390 кілометрів.
Топовий варіант має електромотор потужністю 204 кінські сили і батарею ємністю 82 кіловат-години. На одній «заправці» такий електрокар проїжджає 510 кілометрів.
Volvo XC40 Recharge
Volvo вже давно «лякає» своїх шанувальників тим, що переведе весь свій модельний ряд на електрику. Однак перший електромобіль марки з’явився у продажу лише в 2020 році. Це електрична версія міського кросовера Volvo XC40, який отримав приставку Recharge.
Електромобіль оснащений батареєю на 78 кіловат-годин, що дозволяє йому проїжджати на одному заряді 425 кілометрів.
В Україні ця модель найближчим часом не з’явиться. Принаймні до кінця 2021 року.
Honda e
Honda e – мабуть, найцікавіший електромобіль у нашій добірці з точки зору дизайну. Але українцям побачити його поки що не «світить». Принаймні в у офіційних дилерів Honda.
В Європі Honda пропонує на вибір один з двох електромоторів: потужністю 136 і 154 кінських сил. Батарея ємністю 35,5 кіловат-години забезпечує електрокару пробіг без підзарядки близько 220 кілометрів.
За допомогою швидкісної станції акумулятор можна наповнити до 80% за 30 хвилин.
Toyota Yaris Cross
У квітні 2020 року Toyota представила маленький гібридний кросовер на базі Yaris, який отримав позначення Cross. Новинку вже можна купити в Європі. А ось в Україні вона чомусь не з’явилася досі.
Інтер’єр Yaris Cross стилістично схожий на свого «батька», проте в кросовері інакше розташовані прилади, змінилося оформлення центральної консолі і дверних вставок, а також вперше з’явилася можливість скласти спинку заднього дивана в пропорції 40:20:40.
Кросовер оснастили гібридною силовою установкою, до складу якою входять 1,5-літровий бензиновий турбодвигун, електромотор і літій-іонні батареї. Сумарна віддача – 116 кінських сил.
Kia Telluride
У 2020 році Kia Telluride був визнаний кращим автомобілем в світі. На жаль, в Україні поки цей кросовер не продається офіційно. І українцям важко зрозуміти, чи заслужив цей автомобіль на перемогу. То ж, доведеться нам повірити почесному журі конкурсу, до якого входять 86 журналістів з усього світу.
Telluride дебютував на початку 2019 року. Під капотом кросовера 3,8-літрова атмосферна «шістка» потужністю 295 кінських сил, яка поєднується з 8-ступінчастим «автоматом».
Стандартно модель пропонується тільки з переднім приводом. Однак в якості опції можна замовити повнопривідну трансмісію.
Ford Explorer
Ford Explorer – популярний автомобіль в США, який колись був повноцінним позашляховиком. Однак з часом «докотився» до статусу кросовер. Його можна купити в Європі. Але в Україні він чомусь не продається.
У 2019 році дебютувало нове покоління Explorer. Автомобіль отримав трансмісію з п’ятьма профілями роботи. В оснащення кросовера увійшли посилені гальмівні супорти, адаптивний круїз-контроль з функцією розпізнавання дорожніх знаків і система аварійного гальмування.
Крім того, в списку обладнання – точка доступу Wi-Fi з одночасним підключенням до 10 пристроїв, бездротова зарядка для смартфонів і аудіосистема з 14 динаміками і сабвуфером.