Відбулася офіційна прем’єра нового логотипу і слогану Kia

Корейський автовиробник офіційно змінив логотип і слоган.

0
452

Автовиробник вирішив вибрати досить незвичайний спосіб, щоб показати всьому світу свій новий логотип. Назва марки було намальовано на небі за допомогою 303 дронів, кожен з яких був оснащений піротехнікою. Поглянути на прем’єру можна на офіційному каналі Kia на YouTube. Крім цього, компанія пообіцяла незабаром розповісти про свою нову стратегію і показати якийсь революційний електромобіль.

Шоу пройшло в корейському Інчхоні. Новий логотип марки виглядає набагато більш строго і стримано в порівнянні зі старим. Компанія описує його як: «ритмічну безперервну лінію». Видання Autocar повідомляє, що нове лого має відобразити зростаючі амбіції бренду і його впевненість у майбутньому.

Крім цього, був представлений ще й новий слоган компанії. Тепер він звучить, як Movement that inspires, що можна приблизно перекласти як «Рух, яке надихає».

Читайте також  Кросовер Kia Sportage п'ятого покоління отримає більш агресивний вигляд

Більш докладні відомості про нову стратегію, яка дозволить зайняти лідируючі позиції автомобільному ринку компанія Kia обіцяє розкрити вже 15 січня. В цей же день відбудеться прем’єра загадкового електрокара, який стане символом намірів бренду.

Кондитер в минулому (професія яка немає ніякого відношення до автомобілів). З 2015 року роблю вигляд, що щось розумію в машинах.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.